- Katılım
- 2 Eki 2009
- Mesajlar
- 199
Blamir, tazy21 siz doğrudan çinden sıfır olarak sipariş edin. Yurtdışı alışverişlere açık kredi kartınız vardır herhalde. Ürün hatalı çıkarsa 15 lira kargo parası verip geri gönderirsiniz. Gelme, gitme, ardından tekrar gelirse 70 gün içinde kameranız elinizde olur. Kış aylarında evde otururken çekersiniz aynadan kendinizi.
Benim iki kameramda hatasız, sorunsuz çalışıyor. Paketinin açılıp ürünün doğru çalıştığının test edilmesi ürünü ikinci el yapmaz. Satıcıya onay vermem için bunu yapmam gerekiyor zaten. 3 taksit ile kameran yarın elinde.
dostum ben siparişimi verdim teslim aldım kulanıyorum 30-40 gün bahsedilen o kargo benim evime 15 günde getirdi adam akıllı araştırdım uygun satıcıyı buldum ve aldım ve tavsiye de ediyorum ha senin durumunda olsam ben 208 tl'ye aldıgım urunu hadi olsun olsun 220 tl'ye satarım kargoyu karşı ödemeli yaparım bana ne kargo parasından satın alan öder kargoyu kargo ödemek istemiyorsa gelsin elden teslim alsın ben yıllarca cep telefonu sattım aldım internetten canım sıkıldı takasa girdim telefonları ama senin gibi yapmadım bi kere olsun...
dediğim gibi fırsatı paraya çevirmeye çalışıyorsun "30 bekleme gel 100 tl fazla ver" diyorsun açık açık
ayrıca ben sadece fikrimi söylüyorum! gelip elini kolunu bağlamıyorum istiyorsan 500-600'e sat bana ne yani...