Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Blamir, tazy21 siz doğrudan çinden sıfır olarak sipariş edin. Yurtdışı alışverişlere açık kredi kartınız vardır herhalde. Ürün hatalı çıkarsa 15 lira kargo parası verip geri gönderirsiniz. Gelme, gitme, ardından tekrar gelirse 70 gün içinde kameranız elinizde olur. Kış aylarında evde otururken çekersiniz aynadan kendinizi.

Benim iki kameramda hatasız, sorunsuz çalışıyor. Paketinin açılıp ürünün doğru çalıştığının test edilmesi ürünü ikinci el yapmaz. Satıcıya onay vermem için bunu yapmam gerekiyor zaten. 3 taksit ile kameran yarın elinde.

dostum ben siparişimi verdim teslim aldım kulanıyorum 30-40 gün bahsedilen o kargo benim evime 15 günde getirdi adam akıllı araştırdım uygun satıcıyı buldum ve aldım ve tavsiye de ediyorum ha senin durumunda olsam ben 208 tl'ye aldıgım urunu hadi olsun olsun 220 tl'ye satarım kargoyu karşı ödemeli yaparım bana ne kargo parasından satın alan öder kargoyu kargo ödemek istemiyorsa gelsin elden teslim alsın ben yıllarca cep telefonu sattım aldım internetten canım sıkıldı takasa girdim telefonları ama senin gibi yapmadım bi kere olsun...

dediğim gibi fırsatı paraya çevirmeye çalışıyorsun "30 bekleme gel 100 tl fazla ver" diyorsun açık açık

ayrıca ben sadece fikrimi söylüyorum! gelip elini kolunu bağlamıyorum istiyorsan 500-600'e sat bana ne yani...
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
200tl lik kamerayı 300tl ye satmaya çalışmak doğal olarak herkese yuh çektirir. aldığım birşeyi yarın satmaya kalksam 2. eldir ve sıfır fiyatının aşağısına satılır benim bildiğim. ihtiyacım olmayan bir ürünü satıp(hiç kullanılmadığını farzediyoruz diyelim) hiç olmazsa aldığım parayı kurtarmaya çalışırım. bugüne kadar sattığım hiç bir motorsikletten kar etmedim, hemde okadar masraf aksesuar yapmama ramen. son motorumda lastik bile hediye etmiştim. ben mi tok gözlüyüm insanlar mı açgözlü.
bu arada kamera 88$ a düşmüş. uzun süredir benim de araştırdığım aklımda olan bir üründü. bende bir spariş vereyim artık gün bugündür :)
http://www.aliexpress.com/item/2014...mera-Underwater-Sport-Cameras/1822518091.html

bu da bir başka karşılaştırma videosu
https://www.youtube.com/watch?v=kkrTjFeOA38
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
200tl lik kamerayı 300tl ye satmaya çalışmak doğal olarak herkese yuh çektirir. aldığım birşeyi yarın satmaya kalksam 2. eldir ve sıfır fiyatının aşağısına satılır benim bildiğim. ihtiyacım olmayan bir ürünü satıp(hiç kullanılmadığını farzediyoruz diyelim) hiç olmazsa aldığım parayı kurtarmaya çalışırım. bugüne kadar sattığım hiç bir motorsikletten kar etmedim, hemde okadar masraf aksesuar yapmama ramen. son motorumda lastik bile hediye etmiştim. ben mi tok gözlüyüm insanlar mı açgözlü.
bu arada kamera 88$ a düşmüş. uzun süredir benim de araştırdığım aklımda olan bir üründü. bende bir spariş vereyim artık gün bugündür :)
http://www.aliexpress.com/item/2014...mera-Underwater-Sport-Cameras/1822518091.html

bu da bir başka karşılaştırma videosu
https://www.youtube.com/watch?v=kkrTjFeOA38

Türkiye'de böyle bir kamera satılmıyor. Yurtdışından getirtmek gerekiyor. İsteyen riskleri üstlenip kendisi alabilir.
Kredi kartı olmadığı için, yaşı tutmadığı için, risk alamadığı için, 15-25 gün beklemek istemeyen için Türkiye satış fiyatı bu civarlardadır.

Ki ben bunu birkaç seferlik dahi olsun kullanıpta satışa çıkarmış değilim. Sadece çindeki satıcıya onay vermem için makineyi kontrol etmem gerekiyor. Ki sj4000 alıpta renk karmaşası sorunu yaşayan, makine açılmama sorunu yaşayan, kutuya koyulduğunda ön tuşunun basık kalması bu yüzden makineyle kayıt yapılamama sorununu yaşayan bir sürü insanın mesajını bulabilirsiniz forumlarda. Ayrıca sipariş veripte 27 gün sonra siparişi iptal edilip para iadeside alanlarda var.

Ki bende bu 2 kameranın 25 gün değil, 35 günde elimde olmasından ötürü mağduriyet yaşadım ve tatile çıkmadan önce ikinci el GoPro2'ye bir sürü para bayılmak zorunda kaldım. Bunlar satılmazsa kendim kullanırım, parayı kurtarmak gibi bir derdim yok.

Ürün test edildi, sorunsuz ve SIFIR'dır.

Türkiye şartlarında bu parayı vermek istemeyen, yukarıda saydığım riskleri alarak aliexpressten, banggooddan, dxden, ebayden sipariş verebilir. Hatta yanında 2-3 adet bataryada sipariş etmenizi tavsiye ederim. (Aliexpressten nasıl alışveriş yapabilirsiniz, burada anlatılmış.)

Alıp, üzerine bindiğim motosikletlerde bende kar etmedim. Fakat buradaki durum tamamen farklı birşeydir.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Türkiye'de böyle bir kamera satılmıyor. Yurtdışından getirtmek gerekiyor. İsteyen riskleri üstlenip kendisi alabilir.
Kredi kartı olmadığı için, yaşı tutmadığı için, risk alamadığı için, 15-25 gün beklemek istemeyen için Türkiye satış fiyatı bu civarlardadır.

Ki ben bunu birkaç seferlik dahi olsun kullanıpta satışa çıkarmış değilim. Sadece çindeki satıcıya onay vermem için makineyi kontrol etmem gerekiyor. Ki sj4000 alıpta renk karmaşası sorunu yaşayan, makine açılmama sorunu yaşayan, kutuya koyulduğunda ön tuşunun basık kalması bu yüzden makineyle kayıt yapılamama sorununu yaşayan bir sürü insanın mesajını bulabilirsiniz forumlarda. Ayrıca sipariş veripte 27 gün sonra siparişi iptal edilip para iadeside alanlarda var.

Ki bende bu 2 kameranın 25 gün değil, 35 günde elimde olmasından ötürü mağduriyet yaşadım ve tatile çıkmadan önce ikinci el GoPro2'ye bir sürü para bayılmak zorunda kaldım. Bunlar satılmazsa kendim kullanırım, parayı kurtarmak gibi bir derdim yok.

Ürün test edildi, sorunsuz ve SIFIR'dır.

Türkiye şartlarında bu parayı vermek istemeyen, yukarıda saydığım riskleri alarak aliexpressten, banggooddan, dxden, ebayden sipariş verebilir. Hatta yanında 2-3 adet bataryada sipariş etmenizi tavsiye ederim. (Aliexpressten nasıl alışveriş yapabilirsiniz, burada anlatılmış.)

Alıp, üzerine bindiğim motosikletlerde bende kar etmedim. Fakat buradaki durum tamamen farklı birşeydir.
durum hiçte farklı değil benim gözümde. 1senede 20 adet ürün almışım aliexpresten hiç birinde de sorun yaşamadım. üzrime uymayan, motoruma uymayan vs ürünleride çevremdeki kişilere aldığım fiyattan sattım, "KAR" etmedim. insanlar senelerdir bu tarz yerlerden zaten alışveriş yapıyorlar, yani istediğiniz bu fiyata anca saf bir arkadaşa satarsınız bu kamerayı. iyi satışlar
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
durum hiçte farklı değil benim gözümde. 1senede 20 adet ürün almışım aliexpresten hiç birinde de sorun yaşamadım. üzrime uymayan, motoruma uymayan vs ürünleride çevremdeki kişilere aldığım fiyattan sattım, "KAR" etmedim. insanlar senelerdir bu tarz yerlerden zaten alışveriş yapıyorlar, yani istediğiniz bu fiyata anca saf bir arkadaşa satarsınız bu kamerayı. iyi satışlar

Ben burada zaten "KAR" amaçlı satış yapıyorum. Hayır kurumu değilim, gerektiğinde hayır kurumlarına yardımımı yaparım. Zevk için ürün alanlara hayır yapmıyorum. Gerekli şartları karşılıyorsa yurtdışından sipariş edebilirler.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Ben burada zaten "KAR" amaçlı satış yapıyorum. Hayır kurumu değilim, gerektiğinde hayır kurumlarına yardımımı yaparım. Zevk için ürün alanlara hayır yapmıyorum. Gerekli şartları karşılıyorsa yurtdışından sipariş edebilirler.

Kamerayı foruma özel hayrına bari 250 tl yapsaydın alacaktım hemen . :) Ama fazla para istiyorsun hocam kusura bakma 330 tl de yüzde 50 kar yapacaksın .
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
arkadaş,
risk falan demişsiniz de, siz bu ürünü resmi yoldan ithal edip, vergisini ödeyen, ticaretini yapma hakkına sahip olan biri değilsiniz ki.
ha olur, bir parti ürün ithal edersiniz, tse ye sokarsınız, gümrük vergisini ödersiniz, sanayi bakanlığından onayını alırsınız, yurtiçinde garantisini verirsiniz o zaman 300 değil 500e satın kime ne.
kargo dahil 88-90 dolara satılan bir ürüne 300-330 lira fiyat çekmeniz burada sorun olan.
sizin yaptığınızın adı en hafifinden "fırsatçılık"tır, bu da forumu bilgi alış verişi sebebiyle aile ortamı gibi görenlere garip geliyor olan bu.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Link için teşekkürler.

Arkadaşlar bu ürünü daha önce satın alan arkadaşlara soruyorum linkteki pakette aldığınızdan eksik varmı çünkü fiyatı oldukça ucuz gözüküyor.

Bu satıcı Tracking Number göndermiyor galiba. Onun haricinde güvenilir biri gibi.
Bu fiyattan 10 siyah, 10 beyaz 20 tane ürün koymuş. Şuana kadar 11 tane satılmış gözüküyor.

"Do you have tracking number for my order?
techogroup : We try our best to provide you the most reliable, affordable way of shipping service, all our items are sent via Post Service, there is no tracking number can be offered. In most cases, international shipping takes around 7-14 business days. If you do not receive your item on time, please contact us immediately for further assistance. "

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

59 dolara Sj4000 var. Ama şahsen ben bu vatandaşa güvenipte sipariş veremedim bu kadar ucuz olduğu için. Gerçi 15 sipariş almış ama hiç geri dönüş olmamış henüz.

http://www.aliexpress.com/item/Acti...nderwater-Sport-Cameras-Sport/1939875899.html
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Çinden ürün almak iyi güzel hoşta işte tek bir sıkıntı var garanti olayı . :) Alet bozulsa para çöpe gitmiş olacak . :/
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Çinden ürün almak iyi güzel hoşta işte tek bir sıkıntı var garanti olayı . :) Alet bozulsa para çöpe gitmiş olacak . :/

Bunu 1-2 hafta içerisinde net olarak anlayacağız.
Benim bozulan SJ1000'i elemana geri göndermiştim. 14 günde ulaşmış. Bakalım şimdi süreç nasıl işleyecek. Yenisini gönderecek mi, yoksa 70 doların üstüne su mu içeceğiz :D


Kabul Yeri : ÇANAKKALE/ÇAN
Varış Yeri : ÇİN HALK CUMHURİYETİ
Kabul Tarihi : 12/06/2014 11:35:11
Ağırlık : 216 Gr.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
SJ4000 ebayde kargo dahil 150 liraya satışta ben dün kendime sipariş verdim. Buradan link verebiliyor muyum bilmiyorum ondan link vermedim, aratıp bulabilirsiniz

Yedek bataryasız fiyatı değil mi 150 tl olan ? Normalde 200-220 tl civarı olması lazım .
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Beyler ali'de en güvenilir satıcı kimdir? Kimden alalım?

Şunun satış sayısı 729. Daha önceden alışverişim oldu. Yalnız tek sorunu 14 gün içerisinde kargoyu veriyor. ((ships out within 14 business days))
Kargonun varış süresi 15-27 gün
http://www.aliexpress.com/item/Acti...rproof-Camera-1-5inch-G-Senor/1881608695.html


Bunun 162 siparişi var. 2 ay kadar önce bundan da siparişim olmuştu. 1 gün içinde kargoluyor. Varış süresi 15-39 gün.
http://www.aliexpress.com/item/Spor...f-extreme-Sport-Helmet-Action/1720897991.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst