Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohaa harika olmuştaa bu türkiyede baya bi pahalıya patlar olursa eğer...
puu hahaha doğru söylüyorsun......:queen::queen::queen::queen::queen:valla pes aştılar artık iyice sahinlere taksak ne guzel olur camdan kol sarkıtmak yerine kapıdan bacak cıkarırlar artık
o sisitem türkiye ye gelecek te yaygınlaşacakta ooooo.ölme eşşeğim ölmeeeeeeeee...arkaDAŞLAR BU SİSTEM BİZDE YOHUNLAŞANA KADAR BİZ GÖRMEYİZ HERALDE :queen:
Sürücünün sol tarafında kolçak var, kapı açıkda kullanılır be ne güzel. Sokağa filan daha rahat çöp atar kül tablası boşaltırız![]()
Cok acayip birsey bu anlamadim ben.
Muhtemelen elektrikli bir mekanizmadir.
Sigortasi atti diyelim napicaksin?
Onu birak aku bitti kaputu nasil acicaksin![]()