Yokolabilen otomobil kapıları..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohaa harika olmuştaa bu türkiyede baya bi pahalıya patlar olursa eğer...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
çok güzel bir sistem.Yalnız kışın biraz sorun olabilir.tamamen açıldığı için içerde sıcak hava kalmaz :)
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Paylaşım için teşekkürler Berkant Abi

Sistem süper ama bu tip arabayı almak isteyen bilinçli insanlar normal kapılarınıda açarken dikiz aynalarına bakıyorlardır diye düşünüyorum.

Yani bizim insanımız dediğiniz gibi bu sefer kendini atar arabadan bizlerde kapı yerine insanlarla kucaklaşırız artık :cyclopsan

Çözümmü? Daha eğitimli ve saygılı insanlar....
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bunu şahinlere adapte edeceksin,potansiyel recep ivedik ruhlu şahıslardan bıktım ,süper bi buluş bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
desenize sokağa rahat rahat sı.....caklar..
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Cok acayip birsey bu anlamadim ben.
Muhtemelen elektrikli bir mekanizmadir.
Sigortasi atti diyelim napicaksin?
Onu birak aku bitti kaputu nasil acicaksin :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim gibi duvara sıfır park eden manyaklar için çok güzel bi buluş..
(olayı bu tarafından hiç düşünmedim..):cat:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
bence kaza anında akünün bittiği durumlarda falan filan sorun yaratır çalışıyoken güzel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst