Yokolabilen otomobil kapıları..

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
süperrrrrrrrrrrrrrrrr
gerçekten acayip bişi çok kullanışlı olsa gerekk
bizler içinde ayrı bir güzellik
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Bence koltuklar da dışarı doğru dönüp biraz ileri doğru gittikten sonra hafif aşağı meyil vererek yolcuyu sokağa atmalı. Ne gerek var millet ayaklarını dışarı verip 2 saat dönüp inmeye çalışıyor. Süper bir buluş. Kim bulmuşsa onun kapı kollarını öpüyorum. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Sistem güzel ama sen kapıyı kapatıyım, yok arkadaki insin diyene kadaaaarrr... Arabayı çalarlar... :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok güzel ve şık bi tasarım bence:)
dediğin gibi kapı açılırda yapışırmıyım kabusundan kurtulabiliriz ama bu seferde acaba şu arabadan birimi atlar kabusu başlar:p
kapıya çarpçağımıza birilerini kucağımıza alabiliriz:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
VaYyY :cyclopsan Sıra Dışı Dizayn & Tasarım Herzaman İlgimi Çeker :)

Çözümde Olabilir Sanursam :p :) Paylaşım İçin Eyvallahh :cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
harika birşey bu ya çok sağol abi paylaşım için ilk defa görüyorum. ama aşırı yağmurlu havalarda biraz zor olur gibi geliyor
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
bu daha kötü kapı açık olcak çarpacaz :) kapı yok olmaz sadece saydam olur :) kaybolmayan sakız bile bundan daha mantıklı

KAYBOLMAYAN BENZİN İSTİYORUZZZZZZZZZZZZZZZZ

yok olmuyomuş bakmadan yorum yazdım topic başlığına göre katlanıp arabanın altına giriyo hmm güzel bişi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel bir sistem ama yağmurlu havalarda pek kullanışlı olmaz bence:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaybolan kask istiyorum motorumun üstüne kaskımı koyduğumda bi bölmeye girsin bu arabanın kapıları gibi..
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
çok güzel ve şık bi tasarım bence:)
dediğin gibi kapı açılırda yapışırmıyım kabusundan kurtulabiliriz ama bu seferde acaba şu arabadan birimi atlar kabusu başlar:p
kapıya çarpçağımıza birilerini kucağımıza alabiliriz:cherry:

bende bunu yazacaktım, yazılmışını buldum. :cherry:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Sürücünün sol tarafında kolçak var, kapı açıkda kullanılır be ne güzel. Sokağa filan daha rahat çöp atar kül tablası boşaltırız :p
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
12
vallahi süper bişey.:cat: pratik ve kolay kulllanım.bence geç bile kalınmış bunun için paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla pes aştılar artık iyice sahinlere taksak ne guzel olur camdan kol sarkıtmak yerine kapıdan bacak cıkarırlar artık
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Sürücünün sol tarafında kolçak var, kapı açıkda kullanılır be ne güzel. Sokağa filan daha rahat çöp atar kül tablası boşaltırız :p

Eh ne diyeyim sana ki! Nedense hep aklımıza ters düşünceler gelir haklı olarak gördüklerimizden pay çıkarırız.

Teknoloji olarak çok güzel bir buluş. Her ne kadar motosiklet çarpmasın diye icat edilse de, sürücüler için çok kullanışlı. Eyong'un da dediği gibi, ülkemizde farklı amaçlar için kullanılsa da, otomobil kullanıcıları için güzel.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst