honda.cbr.125 Katılım 20 Mar 2007 Mesajlar 193 2 Nis 2008 #21 way be supermis...bizim askerlerede lazim bole bisi
deli mavili Katılım 20 Eyl 2007 Mesajlar 1,129 2 Nis 2008 #24 çok güzel bir çizgi sinema olmuş arabacıyla motorcular birbirine artık dostça yaklaşır sanırım
el_dios Katılım 6 Nis 2007 Mesajlar 257 2 Nis 2008 #26 bunların sıfırları kac paradır ki gerçi çin malı ucuz olur