Yine yeniden merhaba iki teker sevdam

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,

Beni geçmişten tanıyan gönül dostlarına, tanımayan kardeşlerime de yürekten selamlar. Uzun bir süredir moto23 ve motosiklet.net ailesini bir takım sebeplerden dolayı takip edemiyordum.

Taki o güne kadar...

Herşeyi, hevesimizi, tutkumuzu unutmuşuz derken bir gün bir alışveriş merkezinde gördüğüm cross motosiklet herşeyi tekrar yeniden başlattı. 2 haftalık bir araştırmadan sonra Honda MSX 125 modelini başlangıç olarak almaya karar verdim. Nasip bugüneymiş. Eskişehirden bugün motosikletimi teslim aldım. Honda yetkili bayii Volkan Bey'e emeği geçen herkese sizlerin huzurunda çok teşekkür ederim. İlk ve yeni motosikletime binmek gaz açmak çok şükür nasip oldu. Bugüne kadar aman iyi kalsın diyerek kağıt üzerinde olan sevgimiz kaskıma çarpan rüzgara dönüştüğü için çok mutluyum.

Şimdilik bu kadar dostlar. Kazasız, belasız, sorunsuz sürüşler diliyorum motosiklet ailesine, savdalılarına. Zevkiminizin, tutkumuzun hep iyi hatırlanacak bir anı olması ümidiyle hoşçakalın...

kraljames

 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
Tekrar hoşgeldiniz,msx 125 hani o sokakta yürüyen,saçları kızıl,çıtı pıtı minyon kız gibi,çok tatlı :queen:
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Hayirli olsun cok tatli bakiyo valla @manofsteel 'in dedigi gibi. Tekeriniz duz bassin Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Hayırlı olsun allah utandirmasin
Çok tatlı bu meret bende heveslendim ya:)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Hayırlı olsun,kazasız belasız keyfini çıkarmanız dileğiyle..
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
34
Hayırlı olsun allah kazasız tekerini düz bastırsın :cat:
Barkın abinin videosunda cok güzel bahsetmişti
https://www.youtube.com/watch?v=y3VeMoPnrtA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst