yine yeniden-II 303km... 7 saat aralıksız yol...

Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Bende Erken Atıldım Motorculuk hayatına Türlü Türlü reimlerim var. Eğer Allahım nasip ederse bir 30 sene daha ömür Ozamana Kadarda SAğ kalırsam BEnde İnşaallah Resimlerimi koyucam Buraya. Bak ama olurmu yürekçe Abi.. ??
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bende Erken Atıldım Motorculuk hayatına Türlü Türlü reimlerim var. Eğer Allahım nasip ederse bir 30 sene daha ömür Ozamana Kadarda SAğ kalırsam BEnde İnşaallah Resimlerimi koyucam Buraya. Bak ama olurmu yürekçe Abi.. ??

elbette bakarım, yorum yaparım kardeşim. ama 30 sene bekletme bizi olur mu :wiinkk:
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
elbette bakarım, yorum yaparım kardeşim. ama 30 sene bekletme bizi olur mu :wiinkk:

Peki Abi Bu yaz Allahın izniyle Memleketim İzmir / Eski Foçaya Seyehatim olucak Honda cbr 125r ile. Giderken bol bol Resimleri eklicem Efes Tükbükü antalya Resimlerini koyamasamda. Benim için bir Zevk olucak..:queen:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Ellerinize ve Yüreğinize sağlık. Virajlar ve deniz çok güzeller..
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Guzel bır gezıl olmus mersın yolunu cok ovduler bazı yerlerde ıkı otobus gecemıyormus_?
fotolardakı manzarlar cok guzel, pc basında ınsanı kamcılıyor ama elde olmadan boynu-
muzu bukup sadece bakmakla kalıyoruz, gezı yollarında bızlere göz kulak oluyorsunuz
emektarlar dayanıklı motosıkletler ama ıkı zamanlı oldugundan yakıtları cok minsk ampul
canavarı, rus benzın dusmanı lakın rampalarda cok kuvvetlı
Gezılerının devamı dılegıyle tekerın duz bassın
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Güzel gezi olmuş abi:cat:

Sencer abi,bu suzukiyi nasıl bilirsin,bana tavsiye edermisin:cherry:

Beni gene gıdıklıyo bişeyler:mrgreen:.Eeee haliyle başlangıç 150cc ardından 650cc onunda ardından tekrar 150cc.Artık kesmiyo Sencer abi.

Nalet olsun kamyonlara,otebezlere,arkama kadar girip bana selektör yapan otomobillere:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst