- Katılım
- 13 Ara 2007
- Mesajlar
- 936
Bende Erken Atıldım Motorculuk hayatına Türlü Türlü reimlerim var. Eğer Allahım nasip ederse bir 30 sene daha ömür Ozamana Kadarda SAğ kalırsam BEnde İnşaallah Resimlerimi koyucam Buraya. Bak ama olurmu yürekçe Abi.. ??