Yine solo

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Bugün hava okadar güzelki bir kac saatliğine dolaşmaya karar veriyorum
ve kendimi kırlara salıyorum.



1Small-5.jpg



Baharmı geldi ne her yerde çiçekler var papatyalar bir harika.


2Small-5.jpg






3Small-5.jpg






4Small-5.jpg



Birkaç dere geçtikten sonra yukarılara gitmeye karar veriyorum.


5Small-5.jpg



Buzgibi bir soğuk su içtikten sonra yola devam.


6Small-5.jpg



Hisar çandır yolunda bir patikaya giriyorum.


7Small-5.jpg






8Small-5.jpg






9Small-5.jpg






10Small-5.jpg



Daha önce girmediğim bir yol.


11Small-5.jpg






12Small-5.jpg



Yol burada bitiyor.


13Small-5.jpg



Karşıda TRT veriçisini görüyorum uzun zamandır gitmediğim için oraya gitmeye
karar veriyorum.


14Small-5.jpg



Çıkış yolu kar dahadoğrusu buzlu bir yola dönüşüyor.


15Small-5.jpg



Ve işte Veriçi.


16Small-4.jpg



Buranın mazzarası harika insanı gerçekten dinlendiriyor.


17Small-4.jpg






18Small-4.jpg






19Small-4.jpg






20Small-4.jpg



Tahtalı dağı.


21Small-4.jpg



Bey dağları.


22Small-4.jpg






23Small-4.jpg






24Small-4.jpg




Pazara yeni gezide görüşmek üzere.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
üstad sen git fotola bizde huzur içinde seyre dalalım orda olmassakta resimlerde kendime yer buluyorum paylaşımın için saol:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gene güzel bir gezi....Tekerine ve ruhuna sağlık...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşım paylaşımın için sağol.nefis bir gezi olmuş.fotoğraflar harika,tekerine yüreğine sağlık,gitmiş kadar olduk.ADANA'dan sevgilerle.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
muhteşem ya başka birşey denemez sanırım:)tam yol devam..
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Yücel , sen fotoğraf makinanı değiştirdin mi ?
Fotoğraflar daha kaliteli çıkmaya başlamış..:cyclopsan
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Sevgili silves ne desem az çok muhteşem bir şey yapmışsın hergün yoldan geçerken ve sadece uzaktan gördüğüm o dağlara çıkmış bir de harika pozlar çekmişsin. yaptığını takdir etmemek elde değil. Herşey mükkemmel. Eline koluna sağlık çok teşekkür ederim...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
8
Geziniz, fotograflariniz muhtesem. Yalniz basiniza buyuk bir zevkle gerceklestirdiginiz gezilerinizi takdir etmemek mumkun degil! :rendeer: Tebrikler!
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
126
aaaah ah
ooooof of

ben ne zaman böyle bir gezi yapabileceğim ????

Bu kadar şanslı bu kadar da cesaretli olduğunuz için tebrikler. Paylaşımınız için de teşekkürler. O havayı soluyamasak da sayenizde gözümüz o zevki bir nebze tatdı.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
güzel bir tek kişilik gezi tekerin hep böyle dönsun ustad yolun acık olsun paylaşimin için teşekurler devami gelir inşallah
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
ayrıcana resim karelerinde bize dört mevsimi yaşattığın için teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wallahi bravo...harika fotolar ellerine ayagına saglık..kazasız belasız geziler..
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Arkadaşlar Yorumlarınız için hepinize çok teşekkürler .:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Çok yanlız gördüm seni canım :p Ben şu tahtalı dağını merak ediyorum :) Anladın sen onu :wiinkk: :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ellerine sağlık bu güzellikler için.az kaldı 2.motorum enduro olacak.
Harduro hocam sizede selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst