- Katılım
- 26 Ara 2005
- Mesajlar
- 275
- Konu Yazar
- #1
Bugün hava okadar güzelki bir kac saatliğine dolaşmaya karar veriyorum
ve kendimi kırlara salıyorum.
Baharmı geldi ne her yerde çiçekler var papatyalar bir harika.
Birkaç dere geçtikten sonra yukarılara gitmeye karar veriyorum.
Buzgibi bir soğuk su içtikten sonra yola devam.
Hisar çandır yolunda bir patikaya giriyorum.
Daha önce girmediğim bir yol.
Yol burada bitiyor.
Karşıda TRT veriçisini görüyorum uzun zamandır gitmediğim için oraya gitmeye
karar veriyorum.
Çıkış yolu kar dahadoğrusu buzlu bir yola dönüşüyor.
Ve işte Veriçi.
Buranın mazzarası harika insanı gerçekten dinlendiriyor.
Tahtalı dağı.
Bey dağları.
Pazara yeni gezide görüşmek üzere.
ve kendimi kırlara salıyorum.
Baharmı geldi ne her yerde çiçekler var papatyalar bir harika.
Birkaç dere geçtikten sonra yukarılara gitmeye karar veriyorum.
Buzgibi bir soğuk su içtikten sonra yola devam.
Hisar çandır yolunda bir patikaya giriyorum.
Daha önce girmediğim bir yol.
Yol burada bitiyor.
Karşıda TRT veriçisini görüyorum uzun zamandır gitmediğim için oraya gitmeye
karar veriyorum.
Çıkış yolu kar dahadoğrusu buzlu bir yola dönüşüyor.
Ve işte Veriçi.
Buranın mazzarası harika insanı gerçekten dinlendiriyor.
Tahtalı dağı.
Bey dağları.
Pazara yeni gezide görüşmek üzere.