Yine Huser Yaylası-muhteşem manzaralar-

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu gün normalde rafting yapacaktık
sabah felaket yağmur yağdı
rafting iptal
ne yapsak ne etsek
en iyisi biz biraz off road parkurunda oynayalım
sonrasında da ver elini Huser Yaylası
işte fotoğraflar



Buradan geçeceğiz:p

IMG_8431.jpg





vlcsnap-2012-07-01-22h12m05s180.jpg




vlcsnap-2012-07-01-22h11m44s172.jpg




su geçişlerinin vidyosu:



[YT]lE3O2hkdau8[/YT]


Burası Ardeşende off road yarış parkuru, yeni yapıldı, biraz yağmur suyula dolmuş ama bizim için daha iyi:p
burada biraz hoplayıp zıplıyoruz:)

IMG_8436.jpg




IMG_8437.jpg




parkurdaki sular çok derin, hepsine giremedim, ama çok zevkli

IMG_8438.jpg




Osman abi saplandı oraya, yardım çağırıyo:mrgreen:

IMG_8444.jpg




IMG_8445.jpg




IMG_8446.jpg





Bu da Osman abinin parkurda oynaması


[YT]0NrOFvREQMg[/YT]




Ayder'de çay içip teğet geçiyoruz Ayderi

IMG_8451.jpg





IMG_8452.jpg





IMG_8454.jpg





IMG_8455.jpg





IMG_8456.jpg





IMG_8460.jpg





IMG_8462.jpg




Huser yolundayız.

IMG_8465.jpg





IMG_8469.jpg




ateş yakıyoruz, üşüdük

IMG_8472.jpg





IMG_8474.jpg





IMG_8475.jpg





IMG_8477.jpg




niye üşüdük, çünkü temmuz ayında dağlara kar yağmış bu gün, taze kar:sunny:
IMG_8478.jpg





IMG_8479.jpg





IMG_8481.jpg





IMG_8483.jpg




IMG_8484.jpg



tırmanmaya devam ediyoruz, yol on numara, çamur, kaygan:p
IMG_8485.jpg




IMG_8486.jpg





IMG_8489.jpg





CIMG2051.jpg





IMG_8490.jpg







işte bu da çamurla nasıl cedelleştiğimizin videosu, drift yaparak çıkıyoruz:mrgreen:

[YT]-LJpb12ZvXg[/YT]



IMG_8491.jpg





IMG_8494.jpg





IMG_8501.jpg




bu yollardan geldik

IMG_8507.jpg




Huser yaylası buradan itibaren, yukarı doğru, biraz daha çıkıp zirveye ulaşacağız
IMG_8508.jpg




ne gerek var yürümeye:p

IMG_8509.jpg






IMG_8512.jpg




benim motor ancak buraya kadar çıkabiliyor, zemin felaket kaygan

IMG_8513.jpg





Osman abi tepeye ulaşıyor
IMG_8516.jpg





IMG_8517.jpg




IMG_8518.jpg





IMG_8519.jpg





IMG_8527.jpg





sizi muhteşem manzaralarla başbaşa bırakıyorum:p

IMG_8536.jpg




Şu çiçeğin güzelliğine bakarmısınız, Allah resmen süslemiş, sanki insanlara bir mesaj vermek istiyor:cat:

IMG_8538.jpg





IMG_8540.jpg





IMG_8546.jpg




IMG_8551.jpg





IMG_8553.jpg




IMG_8554.jpg





IMG_8558.jpg




aşağıda Ardeşen hafiften gözüküyor. karşıda deniz

IMG_8559.jpg





IMG_8567.jpg





IMG_8569.jpg




IMG_8571.jpg





IMG_8582.jpg





IMG_8588.jpg





IMG_8591.jpg





IMG_8594.jpg





IMG_8596.jpg





IMG_8605.jpg





IMG_8607.jpg





IMG_8614.jpg




bu çiçeğe aşık oldum resmen:p çekmeye doyamıyorum
IMG_8615.jpg





IMG_8618.jpg





IMG_8619.jpg





IMG_8624.jpg





IMG_8626.jpg




IMG_8629.jpg





IMG_8631.jpg




IMG_8633.jpg





IMG_8634.jpg




inme vakti geldi
IMG_8636.jpg





IMG_8639.jpg





IMG_8640.jpg





IMG_8642.jpg





IMG_8644.jpg





IMG_8647.jpg





IMG_8650.jpg
 
Katılım
15 May 2012
Mesajlar
109
hasretim bu karadeniz e ilk görüşte bir hatuna aşık olmuş gibi!!! Zaman olsa ilk işim oralara gelmek olucak abi ellerinize sağlık mükemmel resimler heleki bu ayda !!!
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
muhteşem manzaralar..
kartpostal lık resimler..daha ne denirki
teşekler paylaşım için
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Şahane ötesi yerler, süper bir gezi...:thumleft:

Karadeniz'in yaylalarına hayran kalmamak elde değil. Fotograflara büyülenmiş gibi baktım.

Birgün KMX'i otobüse atıp, Rize'ye gelesim var. (İki zamanlı olmasa otobüse de gerek yok ama...)

Ellerinize sağlık. Çok güzel...:cat:
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
48
Ula uşaklar eldurdunuz beni biddum. :)
Gurbette memleket havası yaşattınız ellerinize sağlık.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Muhteşem fotoğraflar :sunny: :santa:
IMG_8546.jpg

5 dakika yeriniz de duramıyorsunuz değil mi ? :mrgreen: :mrgreen:
Nerden buluyorsunuz bu kadar enejiyi ve zamanı ? bize biraz tüyo verin de biz de bilelim. :p:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yavvv bi gidin yaaaa bi gidin yaaaaaa :) allah bunların hasabısını soracak sizlere :cherry:

yok size yorum morum öffff yaaaaa öfffffff :)


insan insana bunu yaparmı :) hiçmi merhamet yok sizde ? :cherry:yok işi gücü bırakıp gelecem en sonunda o olcek :)
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
48
SILA
Dağlar; hasretinden bıktım, usandım.
Derdim anlatmaya dil yavan kalır.
Ermedim sılama; kor gibi yandım.
Sinemi tarife kül yavan kalır.

Açsam yüreğimi esen barkara.
Deli gönül dalar gider efkara.
Yaslasam başımı yeşil dağlara.
Kokar yayla otu; gül yavan kalır.

Arkadaş bir daha lütfen böyle şeyleri hafta sonu yükleyin de iki günde kendimize gelelim.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler sağolun, dün şansımız yaver gitti, normalde hava kapalıydı, böyle bir havada Huser yaylasının açık olması gerçekten büyük şanstı.karadenizi bilen bilmeyen herkes bence karadeniz turu yapmalı. ama şans olması lazım, bazen o kadar bozuk yoldan gidersiniz ama sonuç hüsran, bir manzara bile göremeden geri dönersiniz,şans lazım.
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
bu forumda en çok kıskandığım kişisin abi . Allah bize de nasip eder inşallah oraları :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Süper olmus, muhtesem karaleri eşsız anlatımınızla gonullermızı senlendırdınız, kartpostalları kısakandırcak kareler
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
resimler süper , tekerinize sağlık , insallah bi gün bizde gezeriz...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
teşekkürler sağolun, dün şansımız yaver gitti, normalde hava kapalıydı, böyle bir havada Huser yaylasının açık olması gerçekten büyük şanstı.karadenizi bilen bilmeyen herkes bence karadeniz turu yapmalı. ama şans olması lazım, bazen o kadar bozuk yoldan gidersiniz ama sonuç hüsran, bir manzara bile göremeden geri dönersiniz,şans lazım.

valla yusufçum sizin şansınız, gördüğüm kadarıyla paçalarınızdan akıyor , hiç boşunuz yok vesselam :)

ne diyeyim üstad mükemmel coğrafya, güzel makina , harika insanlar emeğinize tekerinize sağlık :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
çok güzel bir gezi olmuş yusuf abi elinize yüreğinize motorunuza sağlık :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Temmuz ayında, kış'a imrendirdiniz vallaha Yusuf. bizde İzmir'de sıcaktan sahil kapları yapıyoruz, araziye girmek için kısı bekliyoruz gari.
Tekerinizden çamur, taş, kaya vs. eksik olmasın :)
 

Roe

Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
44
Ben samsundayım motor yok su an :pr: ama gidilecek çok yer var :cat: aldıgım zaman gelicem dogu karadenize :queen:

gezi harika olmuş, emeginize saglık.Konuyu okuyan her arkadaş imreniyor :mrgreen:
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
ewet yusuf kardeşim yine sen yine mükemmel kareler...videolar da mükemmel olmuş zevkle izledim...karadeniz doğasına aşığım hayranım ...paylaşımlarını çok büyük bir merak ve zevkle takip ediyorum...

bir sorum olacak osman abinin krosunun motoru sanki başka bir şeye ait gibi ses çıkarıyor.sıralı çift silindir gibi geldi bana

neyse herzamanki gibi harikalar yaratmışsın ellerine tekerine sağlık.böyle giderse sonunda beni getirteceksiniz oralara:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst