Yine dağ,tepe,kar gezisi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu gün yine hava güzel ve sıcaktı. Bu sefer Ardeşen'e bağlı Işıklı beldesinin tepelerini gözüme kestirdim ve bastım gaza.

Karşıdaki tepeleri gözüme kestiriyorum. burası Işıklı



o tepelerden vazgeçip Siprona yaylasına gidebilirmiyim diye düşünüyorum. 28 km. bi şansımı deneyim diyorum ama ileride kar da geleceğinin farkındayım.



neyse bu yaylaya doğru sapıyorum




Çay tarlasında çalışan insanlardan bilgi alıyorum




karlar gözükmeye başladı




bu arada felaket susadım. su şeker gibi geldi.



irtifa aldıkça güzel manzaralar geliyor




karlar çoğaldı



karlar geçit vermiyor. buradan geri dönüyorum




Yine güzel manzaralar











aşağıda gözüken yer Ardeşen




aşağı inmeden şu tepeyi gözüme kestiriyorum






yolunu bile buldum. kim tutar beni



biraz çamurlu ama olsun





işte tepede zirvedeyim. bayağı manzaralı biryermiş





işte yolun sonu olan tepe.





şimdi bu asfalt yoldan devam edeceğim.





Ortaalan diye bir köye geliyorum. eski bir ev dikkatimi çekiyor ve ben de onu çekiyorum





köyden yukarı devam edeceğim




işte bir Serender daha.



yolda giderken güzel bir şelale görüyorum. şelalenin bitiminde bu görünen yapı, mısır unu değirmeni. içi nasıl mı? diğer fotoya geçiniz.




işte Mustafa amca ve mısır unu değirmeni.







bu da sistemi çalıştıran çark





bu da minik şelale




bu arada sanırım bahar mevsimi geldi.















bu da acizane ben.





irtifa aldıkça yine güzel manzaralar





yol beni zorlayacak gibi




ve öyle de oluyor. meğer ki benim gittiğim teker izleri bu kamyonetinmiş. o da yolda kalınca devam edilmiyor tabi










çekmesinden memnun kaldığım bir fotoğraf.





bu arada felaket susadım yine. bu çeşmeler yok mu. mis gibi tertemiz sular. iç iç doymuyosun.




yolda aşağı inerken sağa bir yol sapıyor ve o yola tırmanmaya çalışıyorum.
yol çift gidiş, çift geliş:p



tabi fazla gidemiyorum. daha ileriye gidemem herhalde:pr:








güzel baharlık fotoğraflarla gezimi sonlandırıyorum.





 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bu tür gezileri çok sık yaptığın için tebrik etmek..

bensiz olduğu içinse birazcık dövmek istiyorum anlıyormusun ağaııhhğıhhhhh:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Hocam bi git cross falan al yahu...

Yağmurlu ve puslu bu günlerde evde kös kös otururken bölye gezilerle bizi illet ettiğinide unutma::gleam::
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Hocam nedir derdin ?

Bizi memleketlerimize köyümüze döndürmeyemi uğraşıyorsun :)

yoksa kurt mu var sende :queen:

sene 365 gün, sen 730 gezi yapıyorsun,

:) :) :)

offfff offffff yine aldın götürdün bizi uzak diyarlara,

güzel paylaşım, teşekkürler,

syglr.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler güzel yorumlarınız için.biraz tatlı bir kızgınlığınız var ama ne yapayım. yerimde duramıyorum yahu.gezi hastalığı gibi bişey mi var acaba bende:p
clemenze, Salı günü kavuşuyorum inşallah cross motoruma.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Muhteşem bir olay bu. Seni tebrik ediyorum Özelliklede cesaretinden dolayı.
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
104
ya arkadaşım ben resimlere bakarken inanırmısın çok korktum ya karda saplanıp kalsan ya motor bozulsa ama süper bir gezi tebrikler valla ben gezemiyorum ama sizin sayenizde gezmiş gibi oluyorum..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Motorcu olmanın biraz çatlak olmaktan geçtiğini her zaman söylemişimdir zaten :mrgreen:
Ne demek istediğimi anlayarak kızmayacağını umarım.
Nice güzel geziler :cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
herkese teşekkürler

Kanuni 150C, gittiğim en uzak yere en yakın yerleşim yeri yaklaşık 5-6 km idi. o yüzden korkmadım. bu arada kara saplanma muhabbeti biraz oldu tabi:)zar zor döndürdüm motoru oralardan:)

cezerye, gerçekten Mustafa amca çok cana yakın ve ehli muhabbet birisiydi. bana değirmenini de anlattı. bi 5-10 dakikalık da muhabbetimiz oldu. ben de çok sevdim onu. bu tür insanlarla muhabbet edince ayrı bi mutlu oluyorum.

Levsy, ne demek istediğinizi anlıyorum. biraz çılgınlık,maceracı ruh, risk alabilme(fazlasıyla), bunlar var bende evet:)
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
teşekkürler güzel yorumlarınız için.biraz tatlı bir kızgınlığınız var ama ne yapayım. yerimde duramıyorum yahu.gezi hastalığı gibi bişey mi var acaba bende:p
clemenze, Salı günü kavuşuyorum inşallah cross motoruma.

Hele şükür, yoksa sana babamın hayrına benim Derbi'yi gönderecektim.
Ne aldın acep?
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Gezi gerçekten çok güzel,fakat tamda merak uyandıran yerlerinde brezilya pembe dizileri gibi kesip bırakmışsın.Yani bu-şu demek oluyor senin acilen ramzeyi satıp bir cros motor alma vaktin gelmiş.

Durum vaziyet onu gözteriyor.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
insanın içini açan bir sadeliğinvar kardeşim.

kazasız belasız nice km ler dilerim :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
gene güzel bir gzi yapmıssın kardeş tekerin düz bassın eline sağlık :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst