Yillin ilk bulusmasi

Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Bugun nihayet hava biraz iyidi ve bulusmaya gitdim. Yillin ilk bulusmasi oldugu icin herzamanki gibi millet kis projelerini gostermek icin bulusmaya getirdi.

Bu sene acayip makineler vardi. Ceshitli 1000cc super makineler vardi ama en cok gozume batan full racing, full carbon GSX-R1000 ve GSX-R1000 Yoshimura.

Fotoraflar var, yarin iyileri aradan cikarip buraya yuklerim. Simdi cok yorgunum.
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Burda full carbon, full racing GSX-R1000. Sahibinin soyledigine gore 220PS varmis.

Orjinal halinden yapilan butun modifikasyonlari gosteriyor.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Buluşmaya kaç motor katıldı ve en düşük cc'li motor neydi? Bunu soruyorum çünkü, bizim bulaşmalarda en büyük cc'li motorlar genelde 600'lükler oluyor da:) En ufakları zaten sen az çok tahmin edersin:)
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Vallah cok motor vardi, hic dikkat etmedim. Genelde spor motor vardi ama cruiser falanda gordum. Istiyen pisti cikiyor, istiyen tura cikiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst