remzi_39, tam artık yatmak üzereydim ki

, senin mesajını görünce 5 yıl öncesinin şu haberini arayıp buldum:
Schwarzenegger filmlerine boykot çağrısı
California eyaletinde 24 Nisan’ı "Ermeni Soykırımını Anma Günü" ilan eden Vali ve eski sinema oyuncusu
Arnold Schwarzenegger’in filmlerine boykot çağrısı yapıldı. Ankara Ticaret Odası (ATO) Başkanı
Sinan Aygün ile TÜSİAV Başkanı Veli Sarıtoprak, ortak bir açıklama yaparak, televizyonlarda
Schwarzenegger’in filmlerinin oynatılmaması çağrısında bulundu.
Aygün ve Sarıtoprak, tarihi araştırmadan böyle bir karar alınmasının yanlış olduğunu ifade etti. Açıklamada, "
Türkler’i soykırım yapmakla suçlayan Arnold Schwarzenegger’i kınıyor ve protesto ediyoruz. Onun filmlerinin Türkiye’de gösterilmesini istemiyoruz" denildi.
Kaynak:
http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2005/04/25/632898.asp
Yani bunu neden buraya yazdım biliyormusun? Evet çok haklısın, adama yumurta atmak cesaret ister

Onun yerine modası geçmiş, Türk izleyiciler tarafından zaten tekrar tekrar izlenmiş filmleri izlemeyelimmiş.
Yahu adamın filmlerini izlesen ne olur, izlemesen ne olur, onun için ne farkedecek? Şu protesto yöntemini teklif eden adamların isimlerine bir bakar mısın üstelik yahu

r: