- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
sabah havayı koklarım,nem olmazsa gelebilirm.
Erhan sende gelcenmi
Seni motosiklet kullanırken görebileceksem gelirim. :cherry:
Olcay o daha kullanmasını bilmiyor diyordu :bounce:
sabah havayı koklarım,nem olmazsa gelebilirm.
Erhan sende gelcenmi
izmir olarak bu topiği yakından takip edeceğim istanbulun tatlı su motorcularını bir göreyim bakayımdaha sonra izmirde bizde benzer bir başlık açar bakarız durum nedir ( GAZA BAK BE ) ver çoşkuyu ver çoşkuyu :wiinkk::wiinkk:
@Skullhunter
@Tencere
Dostum arabaylada gelebilirsin, motorsuz gelenleri almıyoruz diye bir şey yok ki.
Seni de özledik, aramızda görürsek mutlu oluruz, bilginize...
eee insan IT Manager olunca kariyerinin yanısırı her konuda dusunceleri degisiyormus demekki.
nsan biraz bizi örnek alır dimi ama. Bak bana şekil 1a
Bırak bırak Allah'tan sayısaldan falan para vurmadı öyle birşey olsa tenezzül edip lütfedip buraya iki satır cevap da yazmazdın
Bu arada duygu sömürüsü falanda yaptıgım yok :wiinkk: Allah utandırmasın derken gelen kişilerin rakamı için söylenen bir söz değil. Sadece gelmemiz için bir engel olmasın insallah demek istedim.
Bilirsin ben hiçbir bulusmaya adımı yazdırmam ya gidemezsem bir engel olursa son anda diye.
Özellikle daha önce buluşmalara gelmemiş arkadaşların katılımını bekliyoruz.
Benden bahsediyosun sanırsam ama ben gelemiyciiim başka buluşmam var :queen:
yedek motoru olan varsa versin , geleyim ben de:mrgreen:
çay kaşığıyla rakı içerken çekilmiş videonuz varmış, göremedik henüz.![]()
Artçı oluyum modasından sonra bir de bu mu çıktı.
Tuğçeye kötü örnek oluyosun.
Aslında bi tane yedek 600RR var gibi, sahibi süremiyor da. :queen:
Hoş cimrinin tekidir, ölür yinede vermes ama aradan onada giydiresim geldi.:cherry:
Görüşmeyeli nasılsınız Çiçek hanım, çay kaşığıyla rakı içerken çekilmiş videonuz varmış, göremedik henüz.![]()
yok artık ben ondan da tırsıyorum (iyi kullanıyor ama sorun ben de alınma sakın komtanum :rendeerolüm seni komtanım almsın herzamanki gibi![]()
yok artık ben ondan da tırsıyorum (iyi kullanıyor ama sorun ben de alınma sakın komtanum :rendeer, bulun bana herhangi bir motor geleyim paşa paşa :bounce:
bu zmana kadar tırstında nooldu :queen: yaşıyosun halaa :queen: bişi olmak tırsmak iyidirhem nası motörcüsün sen adrenalini sevmiyosun
benide yazın yahu ..bende geliyorum... +1 yazın hatta...
aa bu arada hoşgeldin muzaffer abi londra nasıldı :queen: