Yilin Ilk Tatli Su Motorcusu Eleme Bulusmasi. 22 Ekim 2007 Pazartesi

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Artçı oluyum modasından sonra bir de bu mu çıktı.:p

Tuğçeye kötü örnek oluyosun.:p

Aslında bi tane yedek 600RR var gibi, sahibi süremiyor da. :queen:

Hoş cimrinin tekidir, ölür yinede vermes ama aradan onada giydiresim geldi.:cherry:

Görüşmeyeli nasılsınız Çiçek hanım, çay kaşığıyla rakı içerken çekilmiş videonuz varmış, göremedik henüz.:p

ehliyeti aldıktan sonra bende çiçek gibi yapıcam o zaman :):):cherry:
yarın 9a kadar takılabilirim ne yazıkki
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
işimi erken bitirebilirsem bende gelip hepinizle tanışmak isterim.:)
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
yine anadolu yakası, hava yine soğuk ve yağışlı, ben gene tatlısu motorcusu :p

ya arkadaşlar hepinizin kışlık elbisesi falan var mı? ihsan hakan abi bana ortaköydeki istanbul hudson leatherı önermişti, hala gidemedik fırsat olmadı, yazlıklarla gezmek tam bi ölüm :) siz yağmurda motosiklet kullanırken nasıl zevk alıyorsunuz? hepinizin yağmurluğu var mı? ben motosikletten bi iniyorum, dizlerime kadar su, çamur vs. :p

bana da öğretin ya şu işin sırrını :) zaten ehliyeti almışım, seneye söz veriyorum her yere geleceğim ;)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
tamam bende kesin gelicem benide yazın.tanışma için sabırsızlanıyorum:)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
merhaba bugun sırf acaba bende tatlı su motorcusumuyum diyerek birraz deneme yaptım yağmur sağnak diğilse çok sorun olmuyo korkcak bişi yokmuş yağmur yeni yağınca tehlikeli oluyor sanırım bu yüzden sağnak olmassa bende geliyorum
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
merhaba bugun sırf acaba bende tatlı su motorcusumuyum diyerek birraz deneme yaptım yağmur sağnak diğilse çok sorun olmuyo korkcak bişi yokmuş yağmur yeni yağınca tehlikeli oluyor sanırım bu yüzden sağnak olmassa bende geliyorum

sametrix aman diyim kardeşim yağmurun ilk yağdığı zamanlar yerler jilet gibi kayar çok dikkatli ol ama tamamen ıslanmış asfalt o kadarda tehlikeli değildir...sen bakma bizim birbirimize takıldığımıza...kimse kimseye bişey ispat etmek zorunda değil...herşey zamanla öğrenilir...:cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
eheheh moda değil efendim bu kişisel :p ben artçı olmayı sevmem, heralde ölürsem artçıyken kalp krizi geçirmem yüzünden olur :mrgreen:
mailini ver bakim , motorun anahtarı hazırsa videoyuda yolluyorum :queen:

Artçı olmaktan bende korkuyorum ama diğer yandan sen sürerken de pek şanslı olduğun söylenemez.:pale:

Bence senin adına topu komtan'a atmak en sağlıklısı, sevkiyatın sorunsuz geçiceğinden şüphem yok.:p

Moturun anahtarı hazır da mailim bozuk hehehhe, neyse artık başka iddaya üzme sende kendini. :cherry:
Napıcan kısmet değilmiş :queen::queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
vallahi ben tatlı su motorcusuyum ben motorları kapatım sezon bitti demekki ben gelirsem beni almayacaksınız o yüzden ben gelmeyeyim :mrgreen:

yedek motoru olan varsa versin , geleyim ben de:mrgreen:

kulanırım dersen davıll var yedek degil ama ben tatlı su motorcusuyum :queen:ben sezonu kapatım artık nisanda
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Halis Abi'den sonra beni eleyin ilk olarak:p
Iyyy çok soğuk üşüdüm şimdiden:)

ben zaten tatlı su motorcusuyum (bu da nedemekse) o yüzden arabayla gelenleride kabul etmiyorlar beli oldu o yüzden size iyi eylenceler :pale::pale:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
ben zaten tatlı su motorcusuyum (bu da nedemekse) o yüzden arabayla gelenleride kabul etmiyorlar beli oldu o yüzden size iyi eylenceler :pale::pale:

Abicigim olurmu hiç bırakın arabayı deve ustunde bile gelseniz basımızın uzerinde yeriniz var. Bizim için önemli olan gelmek fiili. Sizi görmek ve o guzel sohbetlerinizi tatöak. Gerisi tamamen boş
tatlı su motorcusu terimi sadece gırgır samata :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bende 4 tekerlekli üstü kapalı tüplü motürümle :queen:teşrifetmeye çalışıcam
akşam işlerimi erken bitirebilirsem tabi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Beklerim arkadaslar. Bayagıdır muhabbet edemedik fazla ara verdik gibime geliyor. Özledim valla sizleri :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
erhan (CERRAHI)halis biraz üşütmüş bide işleri varmış ,yoksa gelirdi o kaçırmazdı.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ümmet abi için buluşma noktası kahve dünyasının haritasını ekliyorum :)


[IMGL]http://icons-pe.wunderground.com/graphics/conds/nt_chancerain.GIF[/IMGL]Pazartesi Gecesi
Yağmur Olasılığı. Parçalı Bulutlu. Düşük: 62° F. / 17° C. Rüzgar GB 13 mil. / 21 KM/S. Chance of precipitation 20%.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst