Yilin Ilk Tatli Su Motorcusu Eleme Bulusmasi. 22 Ekim 2007 Pazartesi

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
izmir olarak bu topiği yakından takip edeceğim istanbulun tatlı su motorcularını bir göreyim bakayım :p daha sonra izmirde bizde benzer bir başlık açar bakarız durum nedir ( GAZA BAK BE ) ver çoşkuyu ver çoşkuyu :wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
izmir olarak bu topiği yakından takip edeceğim istanbulun tatlı su motorcularını bir göreyim bakayım :p daha sonra izmirde bizde benzer bir başlık açar bakarız durum nedir ( GAZA BAK BE ) ver çoşkuyu ver çoşkuyu :wiinkk::wiinkk:

Bizde tatlıcı varmı ki?.....:silent::silent::cherry:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
@Skullhunter

@Tencere

Dostum arabaylada gelebilirsin, motorsuz gelenleri almıyoruz diye bir şey yok ki.

Seni de özledik, aramızda görürsek mutlu oluruz, bilginize...

Hocam cidden güzel olurdu.. Bende özledim muhabbeti du bakalım.. Olmadı araba falanla şeetcez.. Ama adımız yine tatlı su motorcusu olacak.. Ki bilen bilir Çamurcu atlar gibiyimdir , yağmur korkutmaz beni.. Yarın ola hayrola diyelim o zaman..

eee insan IT Manager olunca kariyerinin yanısırı her konuda dusunceleri degisiyormus demekki.
nsan biraz bizi örnek alır dimi ama. Bak bana şekil 1a :p
Bırak bırak Allah'tan sayısaldan falan para vurmadı öyle birşey olsa tenezzül edip lütfedip buraya iki satır cevap da yazmazdın :)
Bu arada duygu sömürüsü falanda yaptıgım yok :wiinkk: Allah utandırmasın derken gelen kişilerin rakamı için söylenen bir söz değil. Sadece gelmemiz için bir engel olmasın insallah demek istedim.
Bilirsin ben hiçbir bulusmaya adımı yazdırmam ya gidemezsem bir engel olursa son anda diye.

Tabi tabi totom çok kalktı.. Rica edicim bundan sonra buluşmaları Swisotel, Çırağan yada Ritz Carlton'ın lobilerinde yapalım..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ooooo epeydir arkadaşlardan uzak kalmıştık, beni de yazınız listeye, kahve sevmem ama ne demiş atalar: Gönül ne kahve ister ne kahvehane, gönül muhabbet ister kahve bahane:cat::rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benide yazın yahu ..bende geliyorum... +1 yazın hatta...

aa bu arada hoşgeldin muzaffer abi londra nasıldı :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
haksızlık yaaaaaaa bu 2 oldu benim burada canım cıkıyor hiçmi vicdan yok sizde biraz olsun acıyın eziyet ediyorsunuz bende gelmek istiyorum banane banane



uuuffff şaka bitarafa arkaşadaşlar size iyi eğlenceler bizim burada öyle şeyler olmayınca ne yazıkkı kıskanıyorum:salut:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
yedek motoru olan varsa versin , geleyim ben de:mrgreen:

Artçı oluyum modasından sonra bir de bu mu çıktı.:p

Tuğçeye kötü örnek oluyosun.:p

Aslında bi tane yedek 600RR var gibi, sahibi süremiyor da. :queen:

Hoş cimrinin tekidir, ölür yinede vermes ama aradan onada giydiresim geldi.:cherry:

Görüşmeyeli nasılsınız Çiçek hanım, çay kaşığıyla rakı içerken çekilmiş videonuz varmış, göremedik henüz.:p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Artçı oluyum modasından sonra bir de bu mu çıktı.:p
Tuğçeye kötü örnek oluyosun.:p
Aslında bi tane yedek 600RR var gibi, sahibi süremiyor da. :queen:
Hoş cimrinin tekidir, ölür yinede vermes ama aradan onada giydiresim geldi.:cherry:
Görüşmeyeli nasılsınız Çiçek hanım, çay kaşığıyla rakı içerken çekilmiş videonuz varmış, göremedik henüz.:p

eheheh moda değil efendim bu kişisel :p ben artçı olmayı sevmem, heralde ölürsem artçıyken kalp krizi geçirmem yüzünden olur :mrgreen:
mailini ver bakim , motorun anahtarı hazırsa videoyuda yolluyorum :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olüm seni komtanım almsın herzamanki gibi :)

o değilde iyiden iyiy tatlı su motorcusu olduk ki bana göre tatlı su motorcusu = cafe motorcusu :mrgreen: abi yol yapalım yol... riva tarafına gidelim bidahaki hafta sonu hem necdet abiyi :( ziyaret edelim hemde ordaki göletin kenarındaki bahçede çay içelim..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
eğer geçen seferki gibi kaybolmazsam bende geliyorum:mrgreen:

ekle benide cerrahi
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok artık ben ondan da tırsıyorum (iyi kullanıyor ama sorun ben de alınma sakın komtanum :rendeer:), bulun bana herhangi bir motor geleyim paşa paşa :bounce:

bu zmana kadar tırstında nooldu :queen: yaşıyosun halaa :queen: bişi olmak tırsmak iyidir :p hem nası motörcüsün sen adrenalini sevmiyosun
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
bu zmana kadar tırstında nooldu :queen: yaşıyosun halaa :queen: bişi olmak tırsmak iyidir :p hem nası motörcüsün sen adrenalini sevmiyosun

abi bu farklı bi olay :mrgreen:
kontrol sende olmayınca her an bir şey olcakmış gibi gelir ya öle bir şey işte..aman neyse bakarım artık sizin bana motor bulacağınız yok :p
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bende geliyorum yazabilirsiniz,p.tesi kahve dünyasında görüşmek üzere
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
benide yazın yahu ..bende geliyorum... +1 yazın hatta...

aa bu arada hoşgeldin muzaffer abi londra nasıldı :queen:

metalgod' ım, Londra'yı yiyeyim bize bişiy olmasın:mrgreen: Şaka maka, oradan motorcu enstantaneleri anlatacağım bir topic açacağım:p Pazartesi akşam herkesi görmek üzere:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst