YILDIZ TİLBE'Yİ BİR TEK BEN Mİ SEVİYORUM?

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Bir yıldız klasiği coverlanmış hali..

bir aşk var bir de aşık, içiçe karmakarışık
seninle hiçbir ilgisi yok..




---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------

Bu rakı ile gider 70 liğin yanına bir 35 lik daha içirir tekil halde kim düzenlemiş bilmiyorum ama hamına damına çakmış.


 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Yıldızın daha yeni yeni sahnelere çıktığı vakit belkide ilkidir..


Bazen şu kadını dinlediğim için kendimi çok şanslı hissediyorum..
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Hachiko yalnız değilsin kardeşim. Bu arada Sahrayıceditli 77 diyeyim sen anla :))

Onu ben beyaz masaya şikayet ettiydim sslerle sağolsunlar dinlediler 10 dakika boyunca sonra tekrar aradılar..Geçenlerde baktım foruma memurluktan atmışlar.. Beter olsun arsız.. :mrgreen:

Bu arada yıldız o ses Türkiye'de juri olacakmış sanırım normalde tv izlemem ama bu kadın için yapışırım o tvye..:joker:

https://twitter.com/acunilicali/status/890872391383097345
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Geçenlerde ''Vazgeçtim'' şarkısını Merve Özbey söylemiş Yıldız Tilbeden özür dilemesi gerekir



 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
ablam o zamanlar genç, güzel. sesi 4 silindir gibi, yılan.

Yorum müthiş :cherry:

Bu da bizden olsun:

XX1mg0.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst