Yeşilin içinde yeşil Apache ufaktan gezi Kumbağ (resimli)

Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Evet arkadaşlar gezi dediğime bakmayın turlama desek daha iyi olur :)Uçmakdere yolunu bilen bilir ben hava yağmur yapıcak endişesi ile o tarafa gidemedim daha doğrusu güvenemedim. Dönüştede yağmur yağdı zaten :) Neyse lafı fazla uzatmadan ufak turumun resimlerini atıyım yol ve virajlar cok güzel gerçekten..

Tabeladan anlaşıldığı üzre yol bu şekilde :)[url=http://hizliresim.com/nPgYb1][/URL]
[url=http://hizliresim.com/zRVQyB][/URL][url=http://hizliresim.com/BX0oGj][/URL][url=http://hizliresim.com/rLVYNM][/URL][url=http://hizliresim.com/ZNV2jA][/URL][url=http://hizliresim.com/LP4dN1][/URL][url=http://hizliresim.com/b82Qpd][/URL][url=http://hizliresim.com/GnkbN6][/URL][url=http://hizliresim.com/1Pkj0p][/URL][url=http://hizliresim.com/krgZaA][/URL][url=http://hizliresim.com/1Pkj3p][/URL]
ve KUMBAĞ görünür
[url=http://hizliresim.com/vzLYDv][/URL]

ve yolun sonu ormandan çıkış:) Başta da dediğim gibi öyle turlarken çekilmiş fotoğraflar olduğu için bi kompozisyon şeklinde konu olmadı fakat sizlerle paylaşmak istedim :) [url=http://hizliresim.com/W2ZWzY][/URL]
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Ellerine sağlık güzel kareler çıkmış ortaya tabiri caizze cillop makine :)) tekerin düz bassın kardeşim her daim Allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Motosiklet güzel, asfalt kalitesi iyiymiş, virajlarda güzel, trafikte pek yok herhalde, sana da ::gazla:: kalıyor :)
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Yeşillikler içinde yeşil Apache çok şık durmuş. Her fırsatta böyle yollara çık kardeşim. Kazasız ve keyifli sürüşler dilerim. :cat:
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Motosiklet güzel, asfalt kalitesi iyiymiş, virajlarda güzel, trafikte pek yok herhalde, sana da ::gazla:: kalıyor :)

Bugün hava epey kapalıydı ve sonrasında yağmur yağdı zaten. Normalde hava güzel olunca bu yol da giderken sürekli motorcu gruplarıyla ve pikniğe falan giden ailelerin araçlarıyla karşılıyosunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

eşimin ailesi kumbağ'lı. güzel yerler, keyifli sürüşler..

Ben Tekirdağ merkezde yaşıyorum (şimdi B.şehir olunca Süleymanpaşa oldu ) Benim de annem Barbaroslu Kumbağ Barbaros yanyana zaten bilirsiniz güzel yerler :)
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Güzel gezi olmuş kardeşim,eline ayağına sağlık.Apache'nin bu rengine hastayım.Bu renk,bana Apache aldırcak sonunda..:) Kazasız,belasız nice geziler dilerim..
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Güzel gezi olmuş kardeşim,eline ayağına sağlık.Apache'nin bu rengine hastayım.Bu renk,bana Apache aldırcak sonunda..:) Kazasız,belasız nice geziler dilerim..

Eyvallah abim saolasın. Bu renk benimde çok hoşuma gidiyor , bu renk olmasaydı zaten 2012 kasa alıcaktım
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Evet TVS işini çok sallamadan yapıyor Tekirdağ' da ne servis ne bayi var . ilçesinde var
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Yeşil doğa, motosikletin ve yol hepsi çok güzel. Keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bu apachenin lastikleri bir tipsiz geliyor bana ne zaman görsem, bence hemen değiştirmek lazım, öne 100 90-17 arkayada 130 90 17 yapınca adama benziyor bu motor. Benim apache varken hemen değiştirmiştim lastikleri metzeler me22 takmıştım, arka 120 idi ama yine ince olduydu o zaman.Yani ön 3.00 arka 3.50 olmuştu 3.50, 120 ye tekabül ediyor 3.00 da 90 a denk geliyor.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Bu apachenin lastikleri bir tipsiz geliyor bana ne zaman görsem, bence hemen değiştirmek lazım, öne 100 90-17 arkayada 130 90 17 yapınca adama benziyor bu motor. Benim apache varken hemen değiştirmiştim lastikleri metzeler me22 takmıştım, arka 120 idi ama yine ince olduydu o zaman.Yani ön 3.00 arka 3.50 olmuştu 3.50, 120 ye tekabül ediyor 3.00 da 90 a denk geliyor.

Ümit abi evet görsel olarak özellikle arka epey bi ince duruyor .Arka 110 ve ben gecen gün arkaya Sava MC50 110 genişlikte taktım ama dahada ince oldu görünüş itibariyle.Aslında bende isterdim daha geniş bi lastik takmayı ama teknik olarak sııntı yaratırmı bilmediğim için pek kurcalamak istemedim. Altın elbiseli adam bu konu hakkında video çekmişti belki izlemişsinizdir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eline ayağına sağlık,Uçmakdere'yi özlemişim,yılda bir kez gitmezsem olmuyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst