- Katılım
- 25 Mar 2011
- Mesajlar
- 800
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar gezi dediğime bakmayın turlama desek daha iyi olur
Uçmakdere yolunu bilen bilir ben hava yağmur yapıcak endişesi ile o tarafa gidemedim daha doğrusu güvenemedim. Dönüştede yağmur yağdı zaten
Neyse lafı fazla uzatmadan ufak turumun resimlerini atıyım yol ve virajlar cok güzel gerçekten..
Tabeladan anlaşıldığı üzre yol bu şekilde
[url=http://hizliresim.com/nPgYb1]
[/URL]
[url=http://hizliresim.com/zRVQyB]
[/URL][url=http://hizliresim.com/BX0oGj]
[/URL][url=http://hizliresim.com/rLVYNM]
[/URL][url=http://hizliresim.com/ZNV2jA]
[/URL][url=http://hizliresim.com/LP4dN1]
[/URL][url=http://hizliresim.com/b82Qpd]
[/URL][url=http://hizliresim.com/GnkbN6]
[/URL][url=http://hizliresim.com/1Pkj0p]
[/URL][url=http://hizliresim.com/krgZaA]
[/URL][url=http://hizliresim.com/1Pkj3p]
[/URL]
ve KUMBAĞ görünür
[url=http://hizliresim.com/vzLYDv]
[/URL]
ve yolun sonu ormandan çıkış
Başta da dediğim gibi öyle turlarken çekilmiş fotoğraflar olduğu için bi kompozisyon şeklinde konu olmadı fakat sizlerle paylaşmak istedim
[url=http://hizliresim.com/W2ZWzY]
[/URL]
Tabeladan anlaşıldığı üzre yol bu şekilde
[/URL][url=http://hizliresim.com/zRVQyB]
[/URL][url=http://hizliresim.com/BX0oGj]
[/URL][url=http://hizliresim.com/rLVYNM]
[/URL][url=http://hizliresim.com/ZNV2jA]
[/URL][url=http://hizliresim.com/LP4dN1]
[/URL][url=http://hizliresim.com/b82Qpd]
[/URL][url=http://hizliresim.com/GnkbN6]
[/URL][url=http://hizliresim.com/1Pkj0p]
[/URL][url=http://hizliresim.com/krgZaA]
[/URL][url=http://hizliresim.com/1Pkj3p]
[/URL]ve KUMBAĞ görünür
[url=http://hizliresim.com/vzLYDv]
[/URL]ve yolun sonu ormandan çıkış
[/URL]