"Yeschim" İyiki Doğdun Aşkım..

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Topiği hortlatıcam ama hortlasın anasını satayım.Valla ne kadar zamandır berabersiniz bilmiyorum ama ilk defa karıma duyduğum aşkın bir benzerini(kurduğunuz cümlelerden yola çıkarak söylüyorum) gördüm ve inanılmaz mutlu oldum.Yeşim Hanım doğum gününüz biraz gecikmelide olsa kutlu olsun.Nice mutlu senelere. Bekar arkadaşlarada buradan bir tavsiye.EVLENİN. Gerçek mutluluğu yaşayın.Saygılar

1 yıldır birlikteyiz :) Çok teşekkür ederim. Katılıyorum herkes evlenmeli :mrgreen:
Size de eşinizle ömür boyu aşk dolu yıllar :rendeer: Saygılar bizden..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
nasıl görmemişim ben bu başlığı allah allah.kusura bakma yeşim atlamışım geç oldu.

kardeşim yeşim yeni yaşın sana.beklediğin mutluluğu,sağlık,huzur ve başarı getirsin.d.günün kutlu olsun,emreyle birlikte sevdiklerinizle uzun ve sağlıklı bir hayat sizlerin olsun





 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo Ümmet Abi reca ederim teşekkür ederim :rendeer: zaten bu topik hortlak :mrgreen: yaşlandık bile :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst