Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Topiği hortlatıcam ama hortlasın anasını satayım.Valla ne kadar zamandır berabersiniz bilmiyorum ama ilk defa karıma duyduğum aşkın bir benzerini(kurduğunuz cümlelerden yola çıkarak söylüyorum) gördüm ve inanılmaz mutlu oldum.Yeşim Hanım doğum gününüz biraz gecikmelide olsa kutlu olsun.Nice mutlu senelere. Bekar arkadaşlarada buradan bir tavsiye.EVLENİN. Gerçek mutluluğu yaşayın.Saygılar
1 yıldır birlikteyiz
Size de eşinizle ömür boyu aşk dolu yıllar :rendeer: Saygılar bizden..



