- Katılım
- 18 Nis 2009
- Mesajlar
- 4,287
Bu hafta köyde kaldım ama ilk Van'a geldiğimde uğrarım motosikletten konuşuruzMekanı da hatırladım bu arada, geçen sene uğramıştım motosikletlere bakmaya 30-35 yaşlarında birisi vardı (yaş konusunda yanılıyo da olabilirim), Honda cbr125r sormuştum bana yamaha ybr 125r önermişti
![]()
van'a göre düşünüyo adam
neyse abisi sen hangi köydesin baktın yarın çıkıp gelebilirim