??? Yerimde olsanız ne yapardınız ???

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Arkadaşlar merhaba!

Bir race motosiklet almak istiyorum, ilk motorum olacak ama kafamı karıştırann çok şey var...

Öncelikle Van'da bi sınır köyünde görev yapıyorum... Herkes motosiklet alacağın paraya araba al diyor çünkü ulaşım sıkıntımız var burada, kaçakçı mazot kamyonlarına otostop çekerek ulaşım sağlıyorum... :pale:

Yollarda yaklaşık 15-20km toprak yol, race motosiklet için sıkıntılı biraz yani... İstediğim motor (Hyosung GT250R) + korumalara vereceğim parayla araba da alabilirim...

Ama motosiklet tutkumu da içimden atamıyorum... :pr:

Buradan tayinle gitme sürem en erken seneye ara tatilde ya da seneye yaz tatiline, yani yaklaşık 1 - 1,5 sene buradayım...

Sizce ne yapmalıyım?? Fikirlerinize ihtiyacım var...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
merhaba, şimdi arabada alsanız ilk fırsat da tekrar motosiklet almak için uğraşacaksınız size bulaşmış bir defa bu ukde asla yaşamadan çıkmaz düşüncesindeyim
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Bulsanız temiz bir honda xl200 alın derdim.

Yolların durumunu söylemişsiniz. İlk motor olduğunu söylemişsiniz. Race motosikletin ise tarzı belli. Yani o race ile her gün 15-20 km toprak yolda git gel yapmak hem size hem motora yazık. O yüzden maksimum 250cc'lik bir enduro alın rahat edin.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet virüsü girmiş bir defa içinize. Artık bu saatten sonra araba alsanız bile aklınız hep motosiklette kalacak. Motor alirsanizda o yollar için enduro öneririm.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
bence ikisinide alma

kaçak mozotçulara binmeye devam et nasıl olsa mozatta bedavaaa..
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Acikcasi bulundugun arazi sartlari yuzunden enduro cross tarzi bir motoru dusunmen daha mantikli olacak. Tayin sonrasi zevkine uygun motoru alirsin. Hem bu arada Vanin sakin yollarinda ilk motorun ile sakince kendini yetistirme sansin da olur.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
250 cc'ye kadar bir cross, veya enduro motor alıp doğanın keyfini çıkarmaya bakın.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
kardeş en iyisi jawa 350 bul bir tane temiz,tepe tepe kullan.
kendini geliştirince istediğini alırsın...
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
toprak yol varsa hiç girme hyosunga zira asfaltta bile amortisor patlatıyorlar tek amortısoru 1500 tl idi en son kuralkan.net te

o paraya git honda transalp al hic diilse satarken gene para eder.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Arkadaşlar race alma enduro al demişsiniz ama ya Race alıcam ya hiç :) Hastalık işte...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
ya race ya hiç demişsiniz ancak eğer kullanım amacınıza ve yola uygun olmayan bir motosiklet alacağınıza hiç almayın daha iyi.

alacaksınız da bölgenize en uygun motosiklet tipi endurodur. jawa da olabilir.

hevesiniz tecrübesizliğinizin önüne geçmesin ve alacaksanız akılcı bir seçim yapın. :cat:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Arkadaşlar race alma enduro al demişsiniz ama ya Race alıcam ya hiç :) Hastalık işte...

Düşüncelerinize saygı duymak ilk husustur.
SS benim pek haz ettiğim bir tür değildir.
bu demek değildir ki ben ileride kullanmıycam tecrübe etmek istediğim bir tarz.
Konuya gelirsek:
yolların durumundan biraz bahsetmişsiniz.
o yollara en rahat şekilde size ve motora sorunsuz bir şekilde gidip gelebiliceğiniz tarz enduro veya kross olucaktır.
hem asfalt hemde bozuk araziler için en ideal şekilde güce ve tasarıma sahipler.
Geçici bir süre kalıcaksınız sanırım bu süre zarfında enduro size çok daha iyi olucaktır eminim.
daha sonraki zamanlarda ise kendi gönlünüzden geçen motosiklete sahip olmanız daha makbule geçicektir. :rendeer:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
1)İlk motorum diyorsun.

2)Race istiyorsun.

3)Yolundurumu 15/20 km, stabilize ''sertleştirilmiş toprak zemin''

4)1 / 1,5 yılkadar daha ordasın..

.......

1)Deneyim amaçlı aynı zamanda amacına hizmet edebilen 200 / 250 cc arası bir motor.(cros,enduro)

2)İlk deneyimin olduğu ve yolunun getidiği dez avantajlar seni ve motorunu bayağı yapratıcaktır.

3)Alacağın race motor asfalt motorudur ve yüksek devirlerde kullanılır,tıntın kullanmaları pek sevmez ( stabilize yol+race=kaza )

4)Bu zaman zarfında hem kendini geliştirirsin hem motor üzerinde deneyimin artar,tayin olduğun yerde raceni büyük bir zevkle kullanırsın..


Söyleyeceklerim bu kadar...Daha sonraları ''vay ben duymadım,vay ben işitmedim olmasın:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Acikcasi bulundugun arazi sartlari yuzunden enduro cross tarzi bir motoru dusunmen daha mantikli olacak. Tayin sonrasi zevkine uygun motoru alirsin. Hem bu arada Vanin sakin yollarinda ilk motorun ile sakince kendini yetistirme sansin da olur.

kesinlikle... bak burada tecrübe konuşuyor. hem race makinayı da ha deyince kullanman gerçekten zor. ss ler hakkını verirsen tad verir.

önce reflex ve iki teker kontrolünde oldukça gelişir:wiinkk:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Peki motoru alsam memleketime götürüp yazın kullansam, buralara pek getirmesem? Seneye ben gitcem naslsa motorun yanına eziyet çektirmesem? Bazen motordan ayrı kalcağımı bile bile almak saçma mı olur_?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
15-20 kmlik toprak yola bence Hyo 250 r uygun değil...içindeki sevgi adına grenajlı bir makinayı toprağa bence bulama...anlattığın gibiyse yazın o tozun ağababasını yersin...yanlışmıyım...makinada müsait değil buna...inan kötü yolda işkence verir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst