en son kaybedecegim sey nesemdir,zaten onuda kaybettimmi cekilmez olurumgeçmiş olsun..
yine de neşenden birşey kaybetmiyorsun bravo![]()
hoca beni okumaya kalksa kendi kiblesini sasirir.Geçmiş olsun,son zamanlarda başına gelmeyen kalmadı gibi,sen gitmeden bi hoca
bulup kendini bi okutsan iyi olacak galiba![]()
Adam ters....Kader naapsın....:queen:
geçmiş olsun arkadaşım.şimdi ağlayalımmı:salut: yoksa gülelimmi :cherry: