Yerçekimi,yaktın benii :))

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
geçmiş olsun..
yine de neşenden birşey kaybetmiyorsun bravo :)
en son kaybedecegim sey nesemdir,zaten onuda kaybettimmi cekilmez olurum
Geçmiş olsun,son zamanlarda başına gelmeyen kalmadı gibi,sen gitmeden bi hoca
bulup kendini bi okutsan iyi olacak galiba:)
hoca beni okumaya kalksa kendi kiblesini sasirir.
Adam ters....Kader naapsın....:queen:

hayatta sana ters ,sen ne yapcan ???
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun arkadaşım.şimdi ağlayalımmı:salut: yoksa gülelimmi :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst