Yeniyim Ve Yardim Istiyorum

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1
Millet Ilk Defa Bir Motosiklet Alicam Galiba Elimde Fazla Bi Para Yok En Fazla Verebileceğim Fiyat 2.000,00# Ytl.

şimdi Sizden öneri Bekliyorum. Nasil Bi Motor Alabilirim.

2. El Olmasini Istemiyorum. Bu Asya Motor Gibi Ucuz Yollu Motorlarda Olabilir.

Birde Bu Motosikleti Ben Taksitle Alabilirmiyim. Mesela 500.00 Ytl 4 Ay Taksit Gibi...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
iş motoru almakla bitmez.koruma elbiseleri ve ehliyetide unutma.bunları hallettikten sonraki bütceye göre bi motor bak istersen yada para biriktirmeye devam et.
hoşgeldin bu arada:rendeer:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
vlad1462' Alıntı:
iş motoru almakla bitmez.koruma elbiseleri ve ehliyetide unutma.bunları hallettikten sonraki bütceye göre bi motor bak istersen yada para biriktirmeye devam et.
hoşgeldin bu arada:rendeer:
+1 :rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
akadasın dedıgıne katılıyorum sen elındekı mıktarla ancak ehlıyet kask ve montunu alırsın moralını bozmak ıstemem ama boyle bence bunları yaptıkdan sonra bıraz para bırıktır yada kredı cek ıstedıgını alırsın o zaman!!!
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondiallere bak bi dostum eğer şehir içi tek kişi ise honda today 50 önerrim
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Evet bencede Mondial al bütcen ona yetiyo sanırım :) Ayrıca hoşgeldin aramıza
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst