Yeniyim, motor alacağım. Kafayı yemek üzereyim imdat !

Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
14
Öncelikle herkese selamlar. Ehliyetimi alalı yaklaşık 2 ay oluyor. Sıra motor almaya geldi. Okumadığım forum ve danışmadığım adam kalmadı. Keeway super light 150 (chopper tarzı) bir motor almaya karar verdim. Tabiki cbr 125, cbf 150 yada ybr 125 i tercih ederim ama bütçem 1500 tl ve bu paraya ancak hurdalarını bulabiliyorum. Öğrenciyim, daha fazla para biriktiremiyorum. Haftalardır gidip görmediğim, ustaya göstermediğim keeway sl150 kalmadı diyebilirim. En sonunda temiz bir tane bulmuşken ve ustaya götürmek üzere buluşacakken adam beni ekti, saatlerce bekletti telefonunu açmadı.

Artık benim sabırım kalmadı ! MOTOR ALMAK ISTIYORUM ARTIK VITESLI 125-150 cc BIR MOTOR !!!! 1500 TL DE PARAM VAR ! ANLIYOMUSUNUZ BENI SABIRIM TÜKENDİ !!!!!

Abiler, ablalar ! Lütfen sağdan soldan, internetten yada motorcu arkadaslarınızdan birisinin temiz, fiyatıda keseme uygun 125-150 cc lik vitesli ve istanbul içinde bir motor sattığını duyarsanız bana buradan msj atın yada link verin. LÜTFEEEEEEEEN !

Buyrun numaramıda vereyim isterseniz arayın haber verin 0555 730 45 99

El birliğiyle benide motor sahibi yapalım =/

Dipnot : Okumakta olduğunuz bu mesaj, 2 aydır motor araştırmaktan, her gece rüyasında motorları görmekten BIKMIŞ, ailesi motor almasına hiç destek olmayan, 1 senedir motor ve ehliyet almak için para biriktirmiş bir üniversite öğrencisinin FERYADIDIR ! AAA YETER BE yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim tıkandım yahu ! :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
İkinci el çin motoru almak pek akıl karı değil. Kuba veya mondialin cg serisinin sıfır fiyatları 1.500 civarında.$ Anladığım kadarıyla cruiser tarzı motosiklet istiyorsun ve o fiyata sıfır bulamazsın. Ama temiz bir ikinci el cruiseri bulma ihtimalin mondial mct 250 modelinde daha fazla.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
14
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-xgjao-xgj-200-8-cigeri-saglam-200-8-36262241/detay/ bi gözat derim ve nerede oturuyorsun duruma göre buluşup motosikletle gezeriz biraz...?

Abi ben senin ilana zaten çokça kez baktım ama o motorda vibrasyon çok keyif kaçırıyomuş bir süre sonra =/ chopper tarzı alırsam bir tek keeway sl150 almayı düşünüyorum. Diğer bi yandan da daha sade görünümlü birşeye sahip olmak istiyorum. İlgi ve alakana çok teşekkür ediyorum.
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
İkinci el çin motoru almak pek akıl karı değil. Kuba veya mondialin cg serisinin sıfır fiyatları 1.500 civarında.$ Anladığım kadarıyla cruiser tarzı motosiklet istiyorsun ve o fiyata sıfır bulamazsın. Ama temiz bir ikinci el cruiseri bulma ihtimalin mondial mct 250 modelinde daha fazla.

Kesinlikle yazılana katılıyorum.Bence bütçenin büyümesi için biraz daha bekle...
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
14
İkinci el çin motoru almak pek akıl karı değil. Kuba veya mondialin cg serisinin sıfır fiyatları 1.500 civarında.$ Anladığım kadarıyla cruiser tarzı motosiklet istiyorsun ve o fiyata sıfır bulamazsın. Ama temiz bir ikinci el cruiseri bulma ihtimalin mondial mct 250 modelinde daha fazla.

Zaten çinlerden birtek sl150 düşünüyorum. 'Bu paraya alabileceğim' en az vibrasyonlu, en sıkıntısız motor bu olarak gozukuyo uzun bir araştırmadan sonra. Bir arkadaşımın abisi mondial mct 250 kullanıyor ve sürekli sıkıntı çıkarttığını söylüyor. Malum öğrenci olduğum için sürekli masraf çıkartması beni tüketir :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondial 125 uaglarda iyi motor. al derim bana biraz ufak geldiğinden çekiniyorum. sağlamda fakat biraz konforsuz ama idare eder...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
senin almayı düşündüğün motosiklette de vibrasyton var zaten. bence çin işine girme :cat:
o hatayı yaptım bidaha yapmam dersimi aldım :wiinkk: buaralar cbf150 ikinciel bakıyorum.
istanbulda fiyatlar düşük zaten keşke ordan alıp buraya getirme imkanım olsa.
bence paranı 2000 e tamamla ybr al kafan rahat olsun. :cat:
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
o paraya alınabilecek en güzel motor 250 mct yada km si cok olan bi apache de bulabilirsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 ----------

bu ilk motor almalar yokmu insana kafayı yedirtir.
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
72
Hocam acele işe şeytan karışır ucuzdur bi yamuğu var pahalıdır kerameti var (söz böyle değildi galiba ama olsun :mrgreen: ) 2 lira falan biriktir arkadaşın dediği gibi ybr falan almaya çalış.Öğrenci adamsın çin motor astarı yüzünü geçer tavsiye etmem şahsen bende öğrenciyim anlıyorum seni :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Çin min, adam gibi bakıp, haddini bilerek, motorun verebileceğinden fazlasını istemeden. yani bilinçli kullandıktan sonra verdiğin o parayı gayet güzel çıkarıyor o aletler. 20-30 bin devirip yağ, lastik ve buji hariç masrafı olmayan onlarca çin motoru var çevremde. Ezmeyin o kadar da.

Çin motosikletleri olmasa bu memlekette bir çok insan ancak rüyasında görürdü motosiklet kullanmayı.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Çin min, adam gibi bakıp, haddini bilerek, motorun verebileceğinden fazlasını istemeden. yani bilinçli kullandıktan sonra verdiğin o parayı gayet güzel çıkarıyor o aletler. 20-30 bin devirip yağ, lastik ve buji hariç masrafı olmayan onlarca çin motoru var çevremde. Ezmeyin o kadar da.

Çin motosikletleri olmasa bu memlekette bir çok insan ancak rüyasında görürdü motosiklet kullanmayı.

bakarsan bağ olur tabiki ama çeken bilir veya yaşayan bilir diyebiliriz.
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
72
Çin min, adam gibi bakıp, haddini bilerek, motorun verebileceğinden fazlasını istemeden. yani bilinçli kullandıktan sonra verdiğin o parayı gayet güzel çıkarıyor o aletler. 20-30 bin devirip yağ, lastik ve buji hariç masrafı olmayan onlarca çin motoru var çevremde. Ezmeyin o kadar da.

Çin motosikletleri olmasa bu memlekette bir çok insan ancak rüyasında görürdü motosiklet kullanmayı.

Haklısın işin o yönüde var.Aslında bu çinler gerçekten şans işi tamirciden çıkamayanda var tamirciye gitmeyende papatya falı gibi biraz :mrgreen:
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
32
Bendede kuba cg 150 sport moteli var 2000 tl suanda sıfırı ,,ama 125 likleri falan1750 olması lasım ..
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
motor, ehliyet bahsetmişsin de korumalardan bahsetmeyince kesin almıştır diyorum kendi kendime :D
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
65
Ya arkadas heves etmıs alıcak hemen moralini kırıyosunuz...Cin min arkadasım duzgun saglam iyi bakılmıs bi motor alablrsn orn;mondialin cruiser tarzlarana bak derim.tamam kabul ediyorum çin işi brzda şanş işi ama ondan once gelen insan faktorudur arkadaslar.Motorun sınırını bilmek ve bakımlarını zamanda yaptırmak her motorda hiç farketmez cıkacak sorunları cok buyuk oranda dusurur.Ki arkadasım ogrenciyim diyorsun ozaman bu tarz senin içindaha hayırlı olacaktır, cok uzattım bitiriyorum:cherry: motor tutkunuysan ztn alıcagın hicbir motorla yetinemkcsn ogrencilignden sonra yuksek hacim,konfor kalite vsvs isticeksin o yuzden çin min al dıyorum ama yanında motordan anlayan birileri muhakkak olsun yoksa:pr: =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst