Yeniyim, motor alacağım. Kafayı yemek üzereyim imdat !

Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
çin işi motorlar olmasaydı şimdi japon kullananların bile çogu motorcu olmazdı. kendimden örnek verecek olursam: 1650 tl ye gidip bi çinli alarak başladım o çinli sayesinde motorla ve motorculukla tanıştım ve sonrada 5000 tl ye japon aldım. ilk başta 5000 tl param olsaydı kesinlikle motora o kadar para verilmez diye düşünürdüm. ama şimdi 20000 bile veririm.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
İki teker tutkunu dostum , 2. el bir çin almaktansa 0 ' ını al kafan rahat olsun mesela bu olabilir belki
http://www.galerisayan.com/motosiklet/kuba-cita-125-sport

Yalnız bana sorarsan biraz daha dişini sık , yazın bir işte çalış üzerine biraz daha para koyup gönlünde yatan motosikleti alman . Bu 2. el temiz bir ybr 125 de olabilir veya başka güzel bir motorda olabilir. Çünkü para kolay kazanılmıyor ve ilk aldığın motordada çok sorun yaşarsan bu senin motor sevdanı bile köreltir:silent:
Biraz daha dişini sık:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst