- Katılım
- 8 Eki 2009
- Mesajlar
- 611
çin işi motorlar olmasaydı şimdi japon kullananların bile çogu motorcu olmazdı. kendimden örnek verecek olursam: 1650 tl ye gidip bi çinli alarak başladım o çinli sayesinde motorla ve motorculukla tanıştım ve sonrada 5000 tl ye japon aldım. ilk başta 5000 tl param olsaydı kesinlikle motora o kadar para verilmez diye düşünürdüm. ama şimdi 20000 bile veririm.