Yeni Yol Arkadaşım

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim ...

bu mete pandasının yazdıklarını hiç kafana takma adamın bu güne kadar bindiği en yüksek cc 150 o yüzden birden 500 cc görünce kafası dönüyor ve karışıyor er-5 gibi bir makinaya b.k atıyor ne anlar o motordan ama dersen ki mobilet ve bilumum küçük cc motosikleti hakkında bilgi alacağım direk mete_handroya sormak lazım

bende nasipse süpersport almayı planlıyorum ama maddiyattan alamazsamda alacağım motosiklet gs-500 yakıt sarfiyatı olsun son hızı olsun görüntüsü olsun bir müddet bizi(beni) idare edecektir

ayrıca birde meten pandası demişki ybr250 alsaydın zaten 130-140 ile gidecek olsan mz'i satmazdın panda işte ne dediğini bilmiyor sonra çıkar motosikletler hakkında atar tutar er-5 ile ybr250 yi kıyaslayan adamdan ne beklersinki!



aha Eskişehirin kutup ayusu geldi...:p bak gs 500 diyor sinirlerimi zıplatıyor...dedoş gs 500 diye bişey yok artık...üretilmiyor...bitti...yok...finito...noldu rent a cardan alacağın zzr 1100 e...kınroadı 3000 liraya alacaktı zzr 1100 vercekti...senin honda yamaha bayisi gezip KINROAD alma hikayeni anlattırma bana...

ula topik aç...2004-2005-2006 er 5 inmi olsun istersin yoksa 2007 ybr 250 mi diye anket aç sor...bakalım millet ne diyecek...ya abi kıyas değil bu...şu an soruyorum sana...üretimi olmayan satılmayan bir modelmi yoksa(pek tanımıyoruz ama marka nedeniyle yazıyorum) 2007 ybr 250 mi...allah için sen söyle...hacim kıyasını bırak ve gönlünden geçeni yaz...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
aha Eskişehirin kutup ayusu geldi...:p bak gs 500 diyor sinirlerimi zıplatıyor...dedoş gs 500 diye bişey yok artık...üretilmiyor...bitti...yok...finito...noldu rent a cardan alacağın zzr 1100 e...kınroadı 3000 liraya alacaktı zzr 1100 vercekti...senin honda yamaha bayisi gezip KINROAD alma hikayeni anlattırma bana...

ula topik aç...2004-2005-2006 er 5 inmi olsun istersin yoksa 2007 ybr 250 mi diye anket aç sor...bakalım millet ne diyecek...ya abi kıyas değil bu...şu an soruyorum sana...üretimi olmayan satılmayan bir modelmi yoksa(pek tanımıyoruz ama marka nedeniyle yazıyorum) 2007 ybr 250 mi...allah için sen söyle...hacim kıyasını bırak ve gönlünden geçeni yaz...

asıl sen benim sinirlerimi zıplatıyorsun hala zzr 1100 diyorsun ben onu 99'da kullandım diyorum anlamıyorsun alırsam en kötü 99 2000 düşünüyorum(süpersport için) ama olmazsa temiz bir gs-500 alacağım diyorsunki artık üretilmiyor bi araştır bakalım gs500 kullananlar mağdur oluyormu yoksa herhangibi bir arızada çakma parçalarla sorun yaşamadan tamir süreci yaşanıyormu bir motosiklet üretimden kalktı diye o motosikleti almayacakmıyız

kıllı panda bana 250'likle gelme 500 yada 600 cc farklı makinalar söylesen sesim çıkmaz ama alt segment makinalarla gelme sen git cbf500 topiğinde yaptığın 10,20 km.lik gezilerden bahset çakma motorcu seni
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
artık üretilmiyor bi araştır bakalım gs500 kullananlar mağdur oluyormu yoksa herhangibi bir arızada çakma parçalarla sorun yaşamadan tamir süreci yaşanıyormu bir motosiklet üretimden kalktı diye o motosikleti almayacakmıyız

kıllı panda bana 250'likle gelme 500 yada 600 cc farklı makinalar söylesen sesim çıkmaz ama alt segment makinalarla gelme sen git cbf500 topiğinde yaptığın 10,20 km.lik gezilerden bahset çakma motorcu seni



ula bu saatten sonra gs 500 alanın haline şaşarım...:p ya kanka bari eğri otur doğru yaz...tabi alınmayacak...kim ms alır...kim gs 500 alır...veya almayı düşünür...(sen hariç)...yahu motora o kadar para bayılıyoz ya sonrası nolacak...


ula sevdiğinden değil sırf tursit garı kızlara hava atmak için makinaya biniyon demi oralarda...:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ula sevdiğinden değil sırf tursit garı kızlara hava atmak için makinaya biniyon demi oralarda...:p

Aslına bakacak olursan gt250r almak istiyorum ama 250cc olması sebebiyle vazgeçiyorum geçen sene 600 'lük yada 1000cc lik bir makina almaya kesin kararlıydım ama maddi durumlar buna elvermiyecek gibi bakalım kesin kararımı aldığımda vereceğim sezon kapanışında ilk işim istanbula gelip ifadeni almak olacak kıllı panda.
Ankaradan alp'ide alırım yanıma gültekin de olunca yeriz seni orada :queen: :queen:

sana başörtüsü taktırıp taksim meydanında çin motorları süper diye bağırtmazsak
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
SONUNDA MURADINA ERENLER İÇİN ALKIŞŞ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::
ne mutlu sana bişi sorsam fikrin nedir:
senin şu far grenajı hoşuma gitti
benim yeni kasa cg 125 e grenaj arıyorum uyar mı nasıl olur?


Saoğlasın...Yeni gördüm bak....:rendeer: :rendeer:

Ulen kanka bak senin yüzünden adamı atlamışız....:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
alp kanka; dikkat et bu pando taktik değiştiriyor. (yağlama-yıkama)
yakında başlar bunu bana beleşe ver falan demeye. :bounce:

18 Ay taksitle, ikinci el Mondial KT 125.
Axess, Maximum, Cardfinans ve Garanti bonus&Shop&miles kredi kartlarınızla isterseniz 18 ay X 108 YTL,
yada, 12 ay X 149 YTL ödeyerek satın alabilirsiniz. (Sıfırı, anahtar teslim nakit 2800 YTL'dir.)
16 kasım 2005 trafik çıkışlı. Tüm bakımları yetkili servis BİLGE MOTOR / Serdar usta´da yapıldı.
2 motorum var ve ikincisi fazla geliyor. satma sebebim budur.
Önemli bir sorunu yoktur. istediğiniz tamirciye gösterebilirsiniz. Tek problemi, kromajlarının kısmi paslanmasıdır.
Borcu- harcı-cezası yoktur. Garantisi devam etmektedir. Ruhsat benim adımadır.
Muayenesini yeni yaptırdım, 15/02/2009 yılına kadar geçerlidir. (yaklaşık 2 yıl muayene derdi yok!.. )
100 Km.´de 2,5 Lt. (6,8 YTL) yakıt tüketimi ile, son derece ekonomik bir motosiklettir.
Temiz kağıdı alınmıştır ve, Noter satışı hemen yapılmak koşuluyla satılıktır.
Süreli / süresiz vekalet verilmeyecektir.
Motor, İstanbul / Beylikdüzü´ndedir. İstediğiniz zaman görebilirsiniz.



http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=2613621


benim beleş istediğim motor yatıyor halen...aslında bana iyilik yaptın Honda aldım...sağol abi...:queen:


bişey diycem...arayan soran oluyomu bari...:p
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
24
Bende araştırıyorum bu aralar.Güzel makine ama parça sorunu var diyorlar.bu yüzden kararsızım.biraz bilgi verebilir misin?şimdiden teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst