Yeni Yol Arkadaşım

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Oooo hayırlı olsun abi,yakışmış...
Ben görmedim yav bu başlığı :)
Kimin ne dediğine bakma(hele ki mete_han ın :)),cihazın gayet temiz ve güzel duruyor,senle bütünleşmiş:)
Allah kazasız belasız ağız tadıyla kullanmak nasip etsin.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi hayırlı olsun (25 karekter işi canımı sıkıo)
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Dostum @alp_tunay;
Allah kazasız belasız, sorunsuz, binmek nasip etsin. Güle güle kullan. Yanlız egzosu eğri gibi geldi sanki??:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bugün Motorsuzluğumun Son Günüydü...Toplu Taşıma Araçlarından İstifa Ettim...
Bu konuya 199 cevap yazıldı 3358 kere görüntülendi



kankacım iman gücüyle az kaldı hade bakem biraz daha ıkın...:mrgreen: yakalayacaksın beni...


teknik hoca egsoz değilde şasi biraz yamuk gibi...kazalımı ne...:queen:

Yeni Yol Arkadaşım
Bu konuya 125 cevap yazıldı 997 kere görüntülendi....bu kadarcıkmı...ülen bana boşa efsane demiyolar...:bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Oooo hayırlı olsun abi,yakışmış...
Ben görmedim yav bu başlığı :)
Kimin ne dediğine bakma(hele ki mete_han ın :)),cihazın gayet temiz ve güzel duruyor,senle bütünleşmiş:)
Allah kazasız belasız ağız tadıyla kullanmak nasip etsin.

Teşekkürler....:rendeer: Metenin dediğine zaten aldırmıyom....:p

Art niyetli diyolar bana, valla değilim sadece Türkçe miz lastik gibi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Yok be....Arkadaşlar temiz kalplilikle söylüyorlar...Bence sen fesat düşünüyon...:p :wiinkk:

abi hayırlı olsun (25 karekter işi canımı sıkıo)

Saol..Daha iyisi senin olsun.....:rendeer:

Dostum @alp_tunay;
Allah kazasız belasız, sorunsuz, binmek nasip etsin. Güle güle kullan. Yanlız egzosu eğri gibi geldi sanki??:p

Saolasın hocam....Biraz eğri olmasında sakınca yok...Nazarlık nazarlık....:p

hayırlı olsun inşallah yolunuz herzaman açık olur

Allah razı olsun arkadaşım...Sağol.....:rendeer:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun kkazasızbelasız kullanmak nasıp olsun
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
SONUNDA MURADINA ERENLER İÇİN ALKIŞŞ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::
ne mutlu sana bişi sorsam fikrin nedir:
senin şu far grenajı hoşuma gitti
benim yeni kasa cg 125 e grenaj arıyorum uyar mı nasıl olur?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bugün Motorsuzluğumun Son Günüydü...Toplu Taşıma Araçlarından İstifa Ettim...
Bu konuya 199 cevap yazıldı 3358 kere görüntülendi



kankacım iman gücüyle az kaldı hade bakem biraz daha ıkın...:mrgreen: yakalayacaksın beni...


teknik hoca egsoz değilde şasi biraz yamuk gibi...kazalımı ne...:queen:

Yeni Yol Arkadaşım
Bu konuya 125 cevap yazıldı 997 kere görüntülendi....bu kadarcıkmı...ülen bana boşa efsane demiyolar...:bounce:

Çomak yok mu? ÇOMAK.........:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Dostum güle güle bin. Şahane bir motorun var. Nice yeni yerler görmeyi, sevdiklerine kavuşmayı, işlerini çabuklaştırmasını dilerim. Egzosun sadece kuyruk kısmı biraz eğri, oda bildiğim bir kokoreç ustası var Ankara'da (cumaya Ankara'dayım. Tanışmak isterim) çok güzel düzeltebiliyor muş?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Dostum güle güle bin. Şahane bir motorun var. Nice yeni yerler görmeyi, sevdiklerine kavuşmayı, işlerini çabuklaştırmasını dilerim. Egzosun sadece kuyruk kısmı biraz eğri, oda bildiğim bir kokoreç ustası var Ankara'da (cumaya Ankara'dayım. Tanışmak isterim) çok güzel düzeltebiliyor muş?


Sadece cuma mı ankara dasınız....Cumartesiye sarkabilme ihtimaliniz varsa bir buluşma ayarlayalım....Yarın Mz in satışı yeni motorun trafik işleri falan derken akşam ederiz....Gene de bir bakayım....

Görüşelim tabi yaaa....:cat:
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
1 hafta oradayım. yarın akşam haberleşiriz. 1975-1999 Ankara'daydım. Ailem hala orada. Tam bir ANKARA FANATİĞİYİM anlıyacağım.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim ...

bu mete pandasının yazdıklarını hiç kafana takma adamın bu güne kadar bindiği en yüksek cc 150 o yüzden birden 500 cc görünce kafası dönüyor ve karışıyor er-5 gibi bir makinaya b.k atıyor ne anlar o motordan ama dersen ki mobilet ve bilumum küçük cc motosikleti hakkında bilgi alacağım direk mete_handroya sormak lazım

bende nasipse süpersport almayı planlıyorum ama maddiyattan alamazsamda alacağım motosiklet gs-500 yakıt sarfiyatı olsun son hızı olsun görüntüsü olsun bir müddet bizi(beni) idare edecektir

ayrıca birde meten pandası demişki ybr250 alsaydın zaten 130-140 ile gidecek olsan mz'i satmazdın panda işte ne dediğini bilmiyor sonra çıkar motosikletler hakkında atar tutar er-5 ile ybr250 yi kıyaslayan adamdan ne beklersinki!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim ...

bu mete pandasının yazdıklarını hiç kafana takma adamın bu güne kadar bindiği en yüksek cc 150 o yüzden birden 500 cc görünce kafası dönüyor ve karışıyor er-5 gibi bir makinaya b.k atıyor ne anlar o motordan ama dersen ki mobilet ve bilumum küçük cc motosikleti hakkında bilgi alacağım direk mete_handroya sormak lazım

bende nasipse süpersport almayı planlıyorum ama maddiyattan alamazsamda alacağım motosiklet gs-500 yakıt sarfiyatı olsun son hızı olsun görüntüsü olsun bir müddet bizi(beni) idare edecektir

ayrıca birde meten pandası demişki ybr250 alsaydın zaten 130-140 ile gidecek olsan mz'i satmazdın panda işte ne dediğini bilmiyor sonra çıkar motosikletler hakkında atar tutar er-5 ile ybr250 yi kıyaslayan adamdan ne beklersinki!


Eyvallah sağolasın.....:rendeer: :rendeer:

.İşte ne diyelim ki.....:p :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst