- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim ...
bu mete pandasının yazdıklarını hiç kafana takma adamın bu güne kadar bindiği en yüksek cc 150 o yüzden birden 500 cc görünce kafası dönüyor ve karışıyor er-5 gibi bir makinaya b.k atıyor ne anlar o motordan ama dersen ki mobilet ve bilumum küçük cc motosikleti hakkında bilgi alacağım direk mete_handroya sormak lazım
bende nasipse süpersport almayı planlıyorum ama maddiyattan alamazsamda alacağım motosiklet gs-500 yakıt sarfiyatı olsun son hızı olsun görüntüsü olsun bir müddet bizi(beni) idare edecektir
ayrıca birde meten pandası demişki ybr250 alsaydın zaten 130-140 ile gidecek olsan mz'i satmazdın panda işte ne dediğini bilmiyor sonra çıkar motosikletler hakkında atar tutar er-5 ile ybr250 yi kıyaslayan adamdan ne beklersinki!
aha Eskişehirin kutup ayusu geldi...
ula topik aç...2004-2005-2006 er 5 inmi olsun istersin yoksa 2007 ybr 250 mi diye anket aç sor...bakalım millet ne diyecek...ya abi kıyas değil bu...şu an soruyorum sana...üretimi olmayan satılmayan bir modelmi yoksa(pek tanımıyoruz ama marka nedeniyle yazıyorum) 2007 ybr 250 mi...allah için sen söyle...hacim kıyasını bırak ve gönlünden geçeni yaz...