- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
şu topiclerin bütün sayfalarını okuma alışkanlıgımızı bir geliştirebilsek![]()
Canım çıktı valla ne çabuk beş sayfa olmuş
Hayırlı olsun Alp abi, kazasız belasız kullanman dileği ile
şu topiclerin bütün sayfalarını okuma alışkanlıgımızı bir geliştirebilsek![]()
hayırlı olsun güle güle bin
abi yüzyüze demiştim ama forumdan da diyeyim , hayırlı ugurlu olsun , kazasız belasız insalla
abi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler... :rendeer:
nerde kalmıştık...kanka ALP nası gidiyo makina ile aşkın...bugün neler yaptınız...bi tekmil ver bakim...nedir ne değildir...ne yakıyo abi...1 depo kaça dolar...kaç km yapar...yav anlatsana makinayı...
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/14603-kawasaki-er5-hakkinda-her-sey.html
kanka işi gücü bırak şu topiği sabaha kadar oku...çok faydalı...biyerde takılırsan admin skullhuntera gidebilirsin...
ilginctir erhana asla problem çıkarmayan makina sattığı gününakşamı 2.sahibini yolda bırakmış...:mrgreen:
abi hayırlı olsun darısı başıma temiz motor kuryeden çıkma değildir işallah
hayırlı olsunn kazasız surusler