Yeni Yol Arkadaşım

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hepinize teşekkür ederim.....Daha iyisi sizlerin olur işallah....:rendeer:

Öndeki grenaj vardı....Ben almadım....
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi yüzyüze demiştim ama forumdan da diyeyim , hayırlı ugurlu olsun , kazasız belasız insalla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler... :rendeer:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Kazasız belasız kullan.Keşke bu cc de bir motora daha kalın bi arka teker koysalar.Çok ince duruyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
nerde kalmıştık...kanka ALP nası gidiyo makina ile aşkın...bugün neler yaptınız...bi tekmil ver bakim...nedir ne değildir...ne yakıyo abi...1 depo kaça dolar...kaç km yapar...yav anlatsana makinayı...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
nerde kalmıştık...kanka ALP nası gidiyo makina ile aşkın...bugün neler yaptınız...bi tekmil ver bakim...nedir ne değildir...ne yakıyo abi...1 depo kaça dolar...kaç km yapar...yav anlatsana makinayı...

Bu gün yağmur vardı hep...Çıkarmadım bile motoru......
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ER5jaune2.jpg



er5.jpg
[/QUOTE]



kanka senin makinaya koruma demiri yapalımmı....:mrgreen:

er 5 ciler zevk sahibidir...:queen:

ER 5 HAKKINDA GENEL İZLENİMLER

•Eğlenceli bir sürüsü var. Ozellikle iki nokta arasında sehirdisi bir yol ise.

•Sabit hızlarda kullanılırsa yakıt tüketimi normal.
•En hızlı motorsiklet değil ama birçok 4 tekerliden daha hızlı olduğu kesin.
•Koltuk konforlu ve rahat. Arkadaki yolcu ve topcase icin uygun bir tasarım. Givi firmasının er5 icin farklı topcase modelleri eklenerek tam bir touring haline getirilebilir.
•Ucuz bir motor üretmek amacıyla yapılmıs fakat motordan cok ekipmanlardan yapılan bir kısıntı bu. Naked, ama motorun rahatlıgı ve performansı gozonune alinirsa bunun onemi yok. Bir cok ek ekipmanla güzel bir touring haline getirilebilir.
• 5 günde 2200 mil gitmiş sorunsuz olarak.
•Motorun orijinal lastikleri Dunlop ama Bridgestone bt 45 kesinlikle daha iyi sonuc veriyor .
•Kışın da kullanışlı. Kolayca calisiyor.
•Performans motoru olmamasına ragmen frenleri cok iyi. Sehir icinde scooter gibi kullanılabilir rahatca.
•Arka fren yüksek hızlardayken yetersiz. Ama on fren de sert bir frenajda motoru kaydirimiyor.

ER 5 satın almanın iyi yanları
•Çok aşırı pahalı değil
•Baslangıc icin fena değil
•Yaygın servis ağı var. Bilinen bir marka.
•Az yakıyor. Lastikeri kolayca yemiyor.
•Güzel gorunumu var.
•182 cm boyu var ama sürerken kucuk bir motor hissi yaratiyor . Kontrolü kolay yani. Yerden yüksekligi hemen herkes icin ideal

ER 5 ALIRKEN NELERE DİKKAT EDİLMELİ

Nelere dikkat edilecek?
•Bir motor ortalama yılda 5000 km. gider. Buna gore kilometre ve yaş oranına dikkat edin.
•On catalaların alt kısmına yakından bakin. Tekerlerk aksının girdigi en kalın boru. Elinizle yoklayın. Eger 7000 km civarinda yapildiysa bu yüzeyde cukurlar olmaz. Eger cukur hissediliyorsa bu motor daha fazla km. yapmistir. 5 centikten fazla iz varsa kilometresi fazladir.
•1000 km’de bir bakima girmesi gerekmektedir.
•Orijinal er 5 zinciri 12.000 mil yapmaktadir. Buna dikkat edin.[/QUOTE]
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
abi hayırlı olsun darısı başıma temiz motor kuryeden çıkma değildir işallah
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/14603-kawasaki-er5-hakkinda-her-sey.html


kanka işi gücü bırak şu topiği sabaha kadar oku...çok faydalı...biyerde takılırsan admin skullhuntera gidebilirsin...


ilginctir erhana asla problem çıkarmayan makina sattığı gününakşamı 2.sahibini yolda bırakmış...:mrgreen:

Eeee at sahibine göre kişnermiş.....:cat: :cat: :cat:

abi hayırlı olsun darısı başıma temiz motor kuryeden çıkma değildir işallah

Er-5 le kuryelik yapanlar da mı var...Alla alla....Saol teşekkür ederim....

hayırlı olsunn kazasız surusler


Eyvallah...Sağolasın.........................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst