yeni ybr'em

Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun,çinden kurtulmuşsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi bu sezon geçti ama seneye varya her hafta bi yere akacağım zonguldak bolu şile bilecik eskişehir bursa iznik hele varya izinimi istediğim zaman verirlerse ver eline antalya bodrum ybr ile çok toz koparacağız:king: bu alemde irfan abim 1 tane yaw o kelimelerle anlatılmaz yaşanır:queen:


hadi bakam yardırmak nasip olur inşallah birlikte...bi tel atsana aga bana özelden rehber karıştı yine...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
seninde hakkın sevinmek...ne güzel..:p yüz bini devirirsin inşallah...ama ybrye ne yaparsan yap bi cacık olmuyor aga aksesuar babında yani...
abi kafamı ağrıtmasında yakışırsa yaparız yakışmazsa söker atarız ama beni yollarda rezil kepaze etmesin mondi gibi zırt pırt bi yerleri patlamadıktan sonra sıkıntı yapmam cub u sıfır almıştım daha ilk günden sorunları kafamı bozmuştu bunu aldık 3 yaşında ama maşallah hiç öyle sıkıntı yaratacak gibi durmuyor durum onu gösteriyor tüüühhh maşallah:) umarım sende hayallerindeki motür ü alırsın beyaz ikstingi yani:thumleft:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı uğurlu olsun abi tekrardan güle güle bin Allah kaza bela vermesin tekerin her daim düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst