yeni ybr 125 ler enjeksiyonlu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buyrun arkadaşlar 2010 ybr 125 ler enjeksiyonlu olduğunu düşünmüştüm ama değilmiş, karbüratörlü arkadaşlar :cat:

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaynak brezilya'da buldum, ama Türkiye'ye de geleceğinden eminim, çünki ybr 125 Türkiye'de çok tutuldu:cat: aşağıda sitede ayrıntılar var:cat:
http://www.pequenasnotaveis.com.br/index.php?topic=21321.0

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:14 PM ----------

bu motor 250cc gibi gozukuyor bana...
motor kısmına baksana eski ybr ler gibi:cat:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bu motor 125 likse can kurban tekrar aşık oldum ybr ye:queen: super şık bir 125cc olmuş ne diyim yok satar bu ulkede yuvarlak far hastasıyım :D
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
abi bu ne manyak bir makina olmuş böyle. ağzımın suyu aktı desem yeridir. eğer türkiye ye gelirse durmam hemen değiştiririm motoru. depo altı grenajı çok güzel olmuş, tabii depo da ybr 250 ninkine benzetilmiş. ama harikulade bir makina olmuş, umarın gelir türkiye ye.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Aşağıdaki resim karbüratör değilmi? Benmi yanlış biliyorum ?

yamaha%20ybr125%20carb.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:33 PM ----------

Buyrun arkadaşlar Google Translate amca imdadımıza yetişti.
Yeni Mikuni BS25 karbüratör'e sahip olacakmış.
Enjeksiyon olayı yokmuş anladığığım kadarıyla.

Başlığın değiştirilmesini talep ediyorum.
İnsanı heyecana gark ediyore :)



http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=tr&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.pequenasnotaveis.com.br%2Findex.php%3Ftopic%3D21321.0&sl=pt&tl=tr&history_state0=
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
karbüratörün nesi varkı ciğeri taş gibi motor ,bu modelden sonra lider oldugu piyasada liderliğini katlar gider bu modelle umarım gelır ulkemıze...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
karbüratörün nesi varkı ciğeri taş gibi motor ,bu modelden sonra lider oldugu piyasada liderliğini katlar gider bu modelle umarım gelır ulkemıze...

Karbüratörün birşeyi yok hatta yenilenmiş iyi, güzel ama insan başlıkta enjeksiyonlu ibaresini görünce heyecanlanıyor :mrgreen:

Bu makineler zaten az yakıyor , birde enjeksiyon gelirse heralde hiç yakmaz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
motor 125 lik gücü az geliyor şöyle 15 hp olmalı motor dedigin en az
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ya neyini seviyosunuz ybr nin bana aynı bisiklet tadı veriyo hem zaten yakmıyoki ybr enjeksiyona ne gerek var :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 PM ----------

motor 125 lik gücü az geliyor şöyle 15 hp olmalı motor dedigin en az

aynen katılıyorum:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ya neyini seviyosunuz ybr nin bana aynı bisiklet tadı veriyo hem zaten yakmıyoki ybr enjeksiyona ne gerek var :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 PM ----------



aynen katılıyorum:cat:

biz bisiklete binmeyi seviyoruz abicim seni baglarmi sen git her gün 20 liralik benzin al:queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
141
bence enjeksiyonluysa Türkiye'ye gelmez. Çünkü illaki daha pahalı olur. Sonra da millet başlar 125'lige o para verilmez diye...
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
117
tr ye gelirse pahalı olur gibi ama bizim insanımız gider alır nede olsa ybr ya...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst