Yeni üye

Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
94
Selam arkadaşlar ben istanbulda yaşıyorum.. ismim arda.. buraya üye olmamın sebebi, sizlerle bu güzel sitede güzel anlar geçirmek birbirimize yardımcı olmaktır dilerim herkes bu niyet içindedir..
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
134
Hoşgeldin aramıza Arda;

Burada güzel vakit geçireceğine ve kalıcı dostluklar edineceğine emin olabilirsin.

Kasksız asla yola çıkma!....

Sevgilerimle...
Mili
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Hoşgeldin kardeş.Dikkat et bilgisayarına mt virüsü bulaştı,bu saatten sonra başka yere ulaşamazsın.:rendeer:
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
94
teşekkürler arkadaşlar bu arada hepimizin zafer bayramını kutlarım ben türk bayrağımı çıkarttım sabah vatan caddesine gittim biraz turladım dilerim benim gibi yapan çok dostumuz olmuştur (trafikte bizde varız hep vardık :pp)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
aramıza hoşgeldin arda kardeş umarım umduğundan daha fazlasını bulursun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin arkadaşım
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sevgili kardeşim hoş geldin sitemize :)
bilgileneceğine ve seninde katkıların olacağına inancımla 'diyaloğ ve yaklaşımlarının da samimi ve seviyeli olacağına inanıyor burada güzel bir paylaşımın olduğunu kimsenin kimseden iyi motosikletci kaygısından uzak eğitici öğretici bilgilendirici yanını göreceksin. Belki bazı küçük tartışmalarada rastlayacaksın' onunda belli bir seviyede kaldığını eğer seviye aşılırsa mod ların el attığı nı farkedeceksin yani artık sende bizim bir parçamızsın. burada motosiklet kardeşliğiyle yan yana sağlık dolu günler geçirmen dileğimle sevgiler:)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hoşgeldin:rendeer:
motoru niye satıyosun:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst