Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selam arkadaşlar ben istanbulda yaşıyorum.. ismim arda.. buraya üye olmamın sebebi, sizlerle bu güzel sitede güzel anlar geçirmek birbirimize yardımcı olmaktır dilerim herkes bu niyet içindedir..
teşekkürler arkadaşlar bu arada hepimizin zafer bayramını kutlarım ben türk bayrağımı çıkarttım sabah vatan caddesine gittim biraz turladım dilerim benim gibi yapan çok dostumuz olmuştur (trafikte bizde varız hep vardık p)
sevgili kardeşim hoş geldin sitemize
bilgileneceğine ve seninde katkıların olacağına inancımla 'diyaloğ ve yaklaşımlarının da samimi ve seviyeli olacağına inanıyor burada güzel bir paylaşımın olduğunu kimsenin kimseden iyi motosikletci kaygısından uzak eğitici öğretici bilgilendirici yanını göreceksin. Belki bazı küçük tartışmalarada rastlayacaksın' onunda belli bir seviyede kaldığını eğer seviye aşılırsa mod ların el attığı nı farkedeceksin yani artık sende bizim bir parçamızsın. burada motosiklet kardeşliğiyle yan yana sağlık dolu günler geçirmen dileğimle sevgiler