duygu neresi tanıdık geldi anlayamadım?
neresi tanıdık geldi duygu? arkadaşım motorum aynı yolda 110 yapmıştı ama 100ken çekebildim resmini 2 kişiydikçok eğlenceli bişey arkadaşlar tavsiye ederim
normal mopdifiyesiz bi 100 kh 3. vitesle 80 yapar arkadaşım zorlayarak,4 ile de 90ı rahatllıkla geçer her zaman ama ben motorumu çok iyi açtım performansına bayılıyorum
bu 001 tanışırız tabiki ya motrumu zaferde görürsün genellikle dershaneye gidip gelirim, zaten plaka aklında olur hep ASU :cherry:
teknoali istersen kapışak yaw 120 yapıyosa seninki geçer beni:cherry:
ya sorma benim hatun zaten gıcık plakaya:cherry: sen kendi çapındakilerle kapış yaw en azından hacimsel olarak aynı boyuttaki motorlarla
ya sorma benim hatun zaten gıcık plakaya:cherry: sen kendi çapındakilerle kapış en azından hacimsel olarak aynı boyuttakilerle
100 yapması ilginç değilki.:silent:
120 bile yapar yeterki sen yaptırmasını bil![]()
duygu neresi tanıdık geldi anlayamadım?
neresi tanıdık geldi duygu? arkadaşım motorum aynı yolda 110 yapmıştı ama 100ken çekebildim resmini 2 kişiydikçok eğlenceli bişey arkadaşlar tavsiye ederim
normal mopdifiyesiz bi 100 kh 3. vitesle 80 yapar arkadaşım zorlayarak,4 ile de 90ı rahatllıkla geçer her zaman ama ben motorumu çok iyi açtım performansına bayılıyorum
bu 001 tanışırız tabiki ya motrumu zaferde görürsün genellikle dershaneye gidip gelirim, zaten plaka aklında olur hep ASU :cherry:
teknoali istersen kapışak yaw 120 yapıyosa seninki geçer beni:cherry:
evet satılık olarak vermiştim bi siteye ordandır senin aklında kalan genç kaptan.
110 yaptığımızda motorun üstünde ikimiz vardık be sen olmasan 120 yapıyodu:cherry:
motor senin deil di tabi ole basıyodun demi![]()