yeni üye oldum arkadaşlar,bu da benim asfaltçı mondialim:)

Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
duygu neresi tanıdık geldi anlayamadım?

neresi tanıdık geldi duygu? arkadaşım motorum aynı yolda 110 yapmıştı ama 100ken çekebildim resmini 2 kişiydik:) çok eğlenceli bişey arkadaşlar tavsiye ederim:) normal mopdifiyesiz bi 100 kh 3. vitesle 80 yapar arkadaşım zorlayarak,4 ile de 90ı rahatllıkla geçer her zaman ama ben motorumu çok iyi açtım performansına bayılıyorum:)

bu 001 tanışırız tabiki ya motrumu zaferde görürsün genellikle dershaneye gidip gelirim, zaten plaka aklında olur hep ASU :cherry:

teknoali istersen kapışak yaw 120 yapıyosa seninki geçer beni:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
duygu neresi tanıdık geldi anlayamadım?

neresi tanıdık geldi duygu? arkadaşım motorum aynı yolda 110 yapmıştı ama 100ken çekebildim resmini 2 kişiydik:) çok eğlenceli bişey arkadaşlar tavsiye ederim:) normal mopdifiyesiz bi 100 kh 3. vitesle 80 yapar arkadaşım zorlayarak,4 ile de 90ı rahatllıkla geçer her zaman ama ben motorumu çok iyi açtım performansına bayılıyorum:)

bu 001 tanışırız tabiki ya motrumu zaferde görürsün genellikle dershaneye gidip gelirim, zaten plaka aklında olur hep ASU :cherry:

teknoali istersen kapışak yaw 120 yapıyosa seninki geçer beni:cherry:

bende plakadaki asu ya takıldım:D benim motorda iyiki öle bişi yok yoksa hatun plakayı söker atardı:D bende kapışim olmaz mı :p
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya sorma benim hatun zaten gıcık plakaya:cherry: sen kendi çapındakilerle kapış yaw en azından hacimsel olarak aynı boyuttaki motorlarla:D

ya sorma benim hatun zaten gıcık plakaya:cherry: sen kendi çapındakilerle kapış en azından hacimsel olarak aynı boyuttakilerle
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ya sorma benim hatun zaten gıcık plakaya:cherry: sen kendi çapındakilerle kapış yaw en azından hacimsel olarak aynı boyuttaki motorlarla:D

ya sorma benim hatun zaten gıcık plakaya:cherry: sen kendi çapındakilerle kapış en azından hacimsel olarak aynı boyuttakilerle

:D msj ları nie 2şer 2şer yazıyon:D hani anlayışımda pek bi müsait:D kıtmıyıs be:p
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
güle güle kullan

hayırlı olsun.motor aşkı başladımı devamı gelir.tahminimce şimdiden bir üst modellere bakmaya başlamışsındır.:cat:
 

Ps!

Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
18
hayırlı olsun ama ben butür motorları pek sevmem rece olcak tarzı
allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
100 yapması ilginç değilki.:silent:

120 bile yapar yeterki sen yaptırmasını bil :)

125 cc scooter iste yaptirmasini bilipde :mrgreen::mrgreen:

tam gaz verirsin bi sure sonra son hizina ulasir:mrgreen::mrgreen:

gazi yawas yawasmi verirsin yoksa hemenmi sana kalmis :mrgreen::mrgreen:

sanki hayabusami kullaniyoz da yaptirmasini bil filan :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
31
duygu neresi tanıdık geldi anlayamadım?

neresi tanıdık geldi duygu? arkadaşım motorum aynı yolda 110 yapmıştı ama 100ken çekebildim resmini 2 kişiydik:) çok eğlenceli bişey arkadaşlar tavsiye ederim:) normal mopdifiyesiz bi 100 kh 3. vitesle 80 yapar arkadaşım zorlayarak,4 ile de 90ı rahatllıkla geçer her zaman ama ben motorumu çok iyi açtım performansına bayılıyorum:)

bu 001 tanışırız tabiki ya motrumu zaferde görürsün genellikle dershaneye gidip gelirim, zaten plaka aklında olur hep ASU :cherry:

teknoali istersen kapışak yaw 120 yapıyosa seninki geçer beni:cherry:

genc madem cok guveniyon performansına gel de bi boslugunu alıyım:))ha bide 120 yprkn kim kullanıodu motoru:D
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
ben bu motoru biyerden tanıyorum hatta benim pc de kayıtlı fotoları var
aynı makinadan bendede var şuan satılıkk
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet satılık olarak vermiştim bi siteye ordandır senin aklında kalan genç kaptan.

110 yaptığımızda motorun üstünde ikimiz vardık be sen olmasan 120 yapıyodu:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor senin deil di tabi ole basıyodun demi:p
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
168
aramıza hoşgeldin ve gezi süper olmuş senın adına sevındım fotograf ısını cozme konusunda :cat:
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim arkadaşımm

ortkk walla acayip zevkliydiiii
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst