On camurluk kafa karenajina yapismis,suspansiyo. esneme payi cok dusuk,rake acisi viraj kabiliyetini etkileyecek seviyede ve motorun agirlik merkezi onde ve yukarida konumlanmis gibi duruyor.
Siperlik yetersiz,arka sinyaller yok kuyruk fazla kalin ve agir duruyor,aslinda motosiklet cok agir duruyor,bir yaris motosikleti degilde hayabusa tarzi bir yol motoru gibi durmus.
Farlar yakismamis bu tip karenajlarda tek far daha seksi duruyor.
Elciklerdeki o sivri cikintilar spor motosiklet kullamicilarina degil,cruiser kullanicilarina hitap ediyor.
On amortisor ayar dugmeleri amortisorden baska yerde duruyor,
bu tip egzoz sistemine baglanan manifoltlar olmali ama ben goremedim,radyatoru de goremedim.
Simdi agzina zictim gibi oldu degilmi?

Olsun.
Senden bu memlekette cok az var.
Su isi tam yap.
Biz senin bu yaptigin isin fotografini bile cekemeyiz.