Yeni tasarım Yıldırım 1300 RR(Sinan Şengül)

Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
güzel olmuş ama 1-2 detay dikkatimi çekti
1- koruma takozu ayağa çok yakın olmuş biraz daha yukarı bi yerlerde olsa daha iyi olur sanki. bi de sanırım sinyalden uzun değil bi yan yatma anında sinyal hasar alır.
2-gidon topuzları bi süper sport dan çok chopper tarzı motorunkine benzemiş.

ellerine emeğine zamanına sağlık güzel olmuş
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
0-100 kaç olması düşünülüyor? :D

Çok güzel olmuş :) Ben çöp adamı bile yamuk çiziyorum :D
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
eskiden jawalara granaj giydirirlerdi önden kalın spor motora benzer arkadan baktınmı incecik ne mal olduğu belli olur
direk aklıma o geldi :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
3D Max ile mi yaptınız çizimi ?Hangi programı kullandınız ?Eğer ciddi bir çalışma olarak düşünebilirseniz Autocad ve Solidworksten destek verebilirim size.Pm atmanız yeterli ...
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
25
3D Max ile mi yaptınız çizimi ?Hangi programı kullandınız ?Eğer ciddi bir çalışma olarak düşünebilirseniz Autocad ve Solidworksten destek verebilirim size.Pm atmanız yeterli ...

Program:3D Studio Max 9.0
Render:V-Ray 1.5 sp2

Güzel düşünceniz için teşekkürler...

Yorum yapan herkesin eline sağlık...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
sıra dışı bir görüntü var fakat bu alet bu haliyle kullanıması mümkün degil.

racing motosikle tasarlamak zordur. yapılacak en ufak degişiklik anında sırıtır ve göze batar.


ben bu haliyle begenmedim. ama şevkin kırılmasın mademki tasarım için kapasiten var daha iyisini yapabilirsin.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Eline sağlık güzel çizmişsin. Bende ara sıra suluboya ile yapıyorum ... :p
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
kanat takarsak uçak olur bu gerçekten güzel tasarlamışsın birkaç sene sonra honda yapar ve satar bunu :)
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
25
Yorumlar için teşekkürler...
werwerwetlogo.jpg
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Ellerine sağlık.Benim gözüme çarpan noktalardan bir tanesi yanda şasenin manet izasından başlayıp devam eden hattının şase elemanına göre çok fazla etli olması.Kuyruk bu yüzden deponun ve selenin altında sırıtıyor gibi.Lakin genede baya iyi,göz dolduruyor.......Birde zincir ve disk aynı tarafta sanki ?
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
25
Yorumlar için teşekkürler,kuyruğu ilk zamanlar sivri modellemiştim,sonradan bu şekilde denemek istedim...

ewrewrwer.jpg


ertretewr.jpg


ertrs.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
güzel olmuş ama 1-2 detay dikkatimi çekti
1- koruma takozu ayağa çok yakın olmuş biraz daha yukarı bi yerlerde olsa daha iyi olur sanki. bi de sanırım sinyalden uzun değil bi yan yatma anında sinyal hasar alır.
2-gidon topuzları bi süper sport dan çok chopper tarzı motorunkine benzemiş.

ellerine emeğine zamanına sağlık güzel olmuş

eraycım bi kerem o motor asla yan yatmaz :cherry: oh be ne güzel orayı değiştir burayı değiştir , çizmek ayrı bir yetenek arkadaşı tebrik ederim lakin bunları araç başında motor üreticisine söylerseniz sizi zopayla kovalarlar :cherry: :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst