Yeni Suzukime kavuştum sonunda... :D

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Mono kapagi nerede bu canavarın ;) cok guzrl motor en begendigim rengi. Birgun belki neden olmasin :)..

Hayirli olsun. Grenejlariniz asfalta degmesin

Mono kapağı, yedek anahtarları ve orjinal egsozları evde duruyor. Bu aralar sürekli artçılı bindiğim için kapağı takamıyorum malesef.

hayırlı uğurlu olsun seçkinim alah kaza kederden uzak tutsun , tekerine taş değmesin kardeşim senin adına valla çok sevindim , lakin bu makinalar kötü makinalar güzelim beni bozar :cherry: :p hiç tarzım değiller , hayatta pinmem :cherry: :p birde 100 km re yaptım hiç yol yapamadım diye yazmışssın :) otoyola çıkaydın bir kaç dakika içinde yapardın beyaa km , çaktım işi sen motoru yeni aldın binmeye fırsat bulamadın hemi ? :cherry:

hem sonra yer uçakları beni kesmiyor biliyorsun :) olmamış çıkkkkk... kötü makine :cherry: :p

Abi iftar davetine gelebilirsem şöyle biraz turlarız o zaman söylersin bozar mı bozmaz mı diye. :queen: Otoyola çıkacak vaktim olmadı henüz, aldığımdan beri ev/iş arası gidip gelebiliyorum sadece.

Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dilegiyle.

Bu arada evet busaların en büyük sorunu maselef frenler ve birde şasenın uzun olması nedeniyle viraj kabiliyetinin düşük olmasıydı. Kullananlar "dönmüyor" diyordu. Yeni kasalarda şaseyi bir nebze kısaltarak viraj sorunun çözdügü söyleniyor ama fren konusu aynı. Dedigin gibi çelik fren hortumları, papatya diskler ve birde brembo gibi kaliteli bir firmanın balatasıyla sorun çözülebilir.

Bu busanın kusursuzu 2013'ler sanırım.Suzuki yıllardır gelen inadını bir yana bırakıp brembo kaliperler ve ABS'yi eklemesi iyi oldu.

Busanın en büyük rakibi olan Kawasaki ZZR1400 2006'da ilk çıktığından beri ön arka frenleri standart ABS'li olarak üretiliyor. Suzukinin 2013 yılına kadar bu sistemi kullanmamış olması busanın en büyük eksikliği bence. Suzuki nihayet inadından vazgeçti de ABS'yi koydu busaya fakat bu sefer de ZZR1400 Traction Control'ü getirip yine konuşturdu klasını... :flower: Viraj kabiliyetine gelicne henüz pegleri sürtecek kadar yatırmadım motoru fakat kontra verdiğim zaman motorun geri dönüşü çok iyi, hemen tepki veriyor. Önceki motorum kadar rahat olmasa da zamanla bunu da fazla fazla yatırırım gibime geliyor.


Çok güzel hocam hayırlı olsun. Hayabusa gördü mü mono kapak ve çift egzoz arar gözlerim :) Tek egzoz sanki bir kanadı kopmuş gibi gözüküyor gözüme, hayabusa dediğin çift egzoz olur :) Bir mono kapak da olsa tadından yenmez. Kazasız belasız sürüşler :)

Hayabusalarda benim de olmazsa olmazımdır çift egsoz... Koskoca Suzuki bu aletleri çift egsoz olarak üretiyorsa vardır elbet bir bildiği... :cherry:


İyi dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar... Daha iyilerine sizler binersiniz umarım... :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
169
Tek çıkışa çevrilmesinin en buyuk etkenı back pressure arttırıp, yuksek devırlerde daha fazla guc elde etme mantıgı....Genelde ust devır kullanıclarının cogu bu ısleı yapıyor.Bende aldıgımda orjınal headers ve ara borular yoktu.Bunun yerıne yosımuradan kopmle egzost sıstemı uygulamsı yapılmıs...Velhasıl 3500tl para harcanmıs ama...4-2-2 daha bı guzel yaaa
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
hayırlı olsun kazasız belasız kullanınız, aman diyorum çok güvenli bir şekilde saklayınız yeni bebeğinizi..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Mesajlarinizdan 300+ videolar cekmeyecekmissiniz gibi geliyor bana:) Otobanlarda hep yarisiyorlar, sizde o sekilde gidecekmisiniz:)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yemede yanında yat
:) hayırlı olsun kazasız belasız inaşllah
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
ikizi geliyor seçkinn yalnız hissetmiyecek makinan kendini :cherry:

Gel gel çok yalnız kaldım ben... :queen:

Mesajlarinizdan 300+ videolar cekmeyecekmissiniz gibi geliyor bana:) Otobanlarda hep yarisiyorlar, sizde o sekilde gidecekmisiniz:)

zx10r'la 300+ videom yok mesela, o süratlere hiç çıkmadın mı derseniz;, evet çıktım fakat video çekmedim. Çektiğim videolaar genellikle hep viraj videolarıdır. Edirne ve tatile giderken İzmir-Aydın otobanlarında 300+ hızları gördük arkadaşlarla beraber. Fakat kaç kez çıktınız diye sorarsanız toplasanız 8-9 yoktur bile o süratleri gördüğüm zamanlar. Hayabusayla da yapar mıyım? Yapmam desem yalan konuşmuş olurum ki yalanı sevmem. İllaki 300+ hızları yapacağım zamanlar olacaktır lakin ben zx10r'ı da hayabusayı da tapagaz 300+ kilit gitmek için almadım/sürmedim. Altımda güç olmaasını ve o gücü istediğim zaman istediğim yerde, istediğim amaç için kullanabilme hakkımın olması beni cezbediyordu. Plakam sökük gezmem, ogs/hgs'den kaçak geçmem, bildiğiniz spor motor kullanıcılarından biraz farklıyımdır anlayacağınız. Ha yeri geldiği zaman virajda dirseklerimi sürtecek kadar yatarım, otobanda 300+ giderim fakat dediğim gibi genel olarak agresif bir kullanıcı değilimdir, öyle doluya boşa gaz açmam... :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Mono kapağı, yedek anahtarları ve orjinal egsozları evde duruyor. Bu aralar sürekli artçılı bindiğim için kapağı takamıyorum malesef.



Abi iftar davetine gelebilirsem şöyle biraz turlarız o zaman söylersin bozar mı bozmaz mı diye. :queen: Otoyola çıkacak vaktim olmadı henüz, aldığımdan beri ev/iş arası gidip gelebiliyorum sadece.



Busanın en büyük rakibi olan Kawasaki ZZR1400 2006'da ilk çıktığından beri ön arka frenleri standart ABS'li olarak üretiliyor. Suzukinin 2013 yılına kadar bu sistemi kullanmamış olması busanın en büyük eksikliği bence. Suzuki nihayet inadından vazgeçti de ABS'yi koydu busaya fakat bu sefer de ZZR1400 Traction Control'ü getirip yine konuşturdu klasını... :flower: Viraj kabiliyetine gelicne henüz pegleri sürtecek kadar yatırmadım motoru fakat kontra verdiğim zaman motorun geri dönüşü çok iyi, hemen tepki veriyor. Önceki motorum kadar rahat olmasa da zamanla bunu da fazla fazla yatırırım gibime geliyor.




Hayabusalarda benim de olmazsa olmazımdır çift egsoz... Koskoca Suzuki bu aletleri çift egsoz olarak üretiyorsa vardır elbet bir bildiği... :cherry:


İyi dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar... Daha iyilerine sizler binersiniz umarım... :mrgreen:



şaka lem şaka sağ salim gel inşallah :cherry: hayabusa çok konforlu ve yere yakın bir alaat bir kere ümitin makinasına oturmuştum o kadarcık saten kimin arkasına artçı olsam aklımı alıyo :cherry: birde senin busanın adrenalinini kaldıramaz bu yürek :cherry: ama senden bir ricam olacak , benim işyerimde bir çırağım var , 15 yaşında severim kendisini , bu etkinlikten haberi var her gün abi ne oldu ? kaç motor geliyor deyi kafamın etini yiyor tam bir motor kırığı , bir tane hero puhc u var her gün onla uğraşır :) dedim ulem tamam seni güzel bir motora pindirip resim çektirtecem :cherry: binmek gezmek değil tikat et sadece bir poz resim çektirse dünyanın en mutlu çocuğu olacak içinde öyle bir hevestir gidiyor , bende tamam ulem dedim o kadar nazımız geçiyor ve iftar gününü iple çekiyor :cherry:
sevindirelim bu çocuğu hatta zaman olursa kaskını ekipmanını ben verecem şehir içinde kısa bi tur attırıver çocuğa sevinsin garibim :)


baksana lem tipe bak biz adam arıyoz nerde bu oğlan deyi gitmiş un çuvallarının üzerinde şekerlemiş :cherry:



 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
şaka lem şaka sağ salim gel inşallah :cherry: hayabusa çok konforlu ve yere yakın bir alaat bir kere ümitin makinasına oturmuştum o kadarcık saten kimin arkasına artçı olsam aklımı alıyo :cherry: birde senin busanın adrenalinini kaldıramaz bu yürek :cherry: ama senden bir ricam olacak , benim işyerimde bir çırağım var , 15 yaşında severim kendisini , bu etkinlikten haberi var her gün abi ne oldu ? kaç motor geliyor deyi kafamın etini yiyor tam bir motor kırığı , bir tane hero puhc u var her gün onla uğraşır :) dedim ulem tamam seni güzel bir motora pindirip resim çektirtecem :cherry: binmek gezmek değil tikat et sadece bir poz resim çektirse dünyanın en mutlu çocuğu olacak içinde öyle bir hevestir gidiyor , bende tamam ulem dedim o kadar nazımız geçiyor ve iftar gününü iple çekiyor :cherry:
sevindirelim bu çocuğu hatta zaman olursa kaskını ekipmanını ben verecem şehir içinde kısa bi tur attırıver çocuğa sevinsin garibim :)


baksana lem tipe bak biz adam arıyoz nerde bu oğlan deyi gitmiş un çuvallarının üzerinde şekerlemiş :cherry:

[url]http://img694.imageshack.us/img694/3545/02vq.jpg[/URL]

[url]http://img708.imageshack.us/img708/619/82ik.jpg[/URL]


Gelebilirsem gezdiririm tabi abi ne demek, sevindiririz miniği... :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst