Yeni Suzukime kavuştum sonunda... :D

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Uzun zamandır almayı planladığım Hayabusaya nihayet kavuştum arkadaşlar... İşte fotolar, daha iyileri umarım sizlerin olur...

İlk izlenimlerime gelince, ZX10R'dan sonra yolda usul usul derinlemesine giden, nasıl gittiğini hissettirmeyen, sürücüyü ve artçıyı yormayan, yolda yağ gibi akan bir dev Hayabusa. Tam anlamıyla bir Super Sport olmadığı için zx10r ve türevleri gibi agresif gitme ihtiyacı duymuyorsunuz yolda, çünkü sürekli eğilip küçülmekten oranız buranız ağrımıyor ve "ulan bir an önce gideyim de dinleneyim" hissiyatı yaratmıyor. Yavaşlayınca veya trafiğe takılınca sıcaklık hemen tavana vurmuyor ve fan açmıyor. 2013 modelleri öncesinde ABS olmaması bence en büyük eksiklik Hayabusada. Motosiklet çok ağır ve resmen DURMUYOR... Frenlemesi zx10r'a göre çok zayıf geldi bana fakat çelik fren hortumu ve papatya fren diskleriyle bir nebze de olsa iyileştirilebilir diye tahmin ediyorum. Elektronik donanımlara gelecek olursak, eğer benim gibi sık sık hangi viteste olduğunuzu unutuyorsanız, vites göstergesi çok çok fazla işe yarıyor... A B C harfleriyle belirtilen 3 farklı sürüş modu ise kullanım amacınıza ve tarzınıza göre çok işlevsel olmuş. Şehir içinde sakin sakin işinize evinize vs. gitmek istiyorsanız ya da yerler ıslak ise C modu mükemmel diyebiliirm. Bu moddayken motor siz isteseniz de bir hayabusa gibi ivmelenmiyor ve top speed'e ulaşmıyor, ani gaz açmalarda arka tekerler yolu sarmıyor tamamen düşük güçte güvenli sürüş için yapılmış bir mod. Uzun yollarda/seyahatlerde kullanacağınız mod ise B harfiyle adlandırılmış. Motor biraz daha fazla güç sunuyor size fakat yine tam bir hayabusa gibi gitmiyor. Yarışmak ve pist için yapılmış olan A modunda ise motor nevar neyok tüm gücü arka tekere aktarıyor ve orantısız güçle tanışmış oluyorsunuz.

Motoru aldığımdan beri daha 100 km anca yaptım. Kullandıkça, tecrübe ettikçe izlenimlerimi buradan paylaşmaya devam ederim...

muee.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

bb07.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

s8mg.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

y9nf.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

mtbm.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

7ll8.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

0w9b.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

z018.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
hay maaşallah,kazasız belasız kullanman dilegiyle,ALLAH her motorcuya nasip eder inşaALLAH..AMİN DEYİN :cherry:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bir hocamın vasıtasıyla 1 kere binip 30 km civarında kullandıgım alet..
dünyanın en büyük zevklerinden biri, temde kullanmıştım.. hayal gibi alet... son nokta motosiklet mevzusunda benim için..
umarım bir gün bende alabilirim.. =)
allah kaza bela vermesin güle güle kullan..
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Çok begendim yok yakışıklı aletler vesselam yukarda arkadaş demişya son nokta diye hayatta son nokta bencede :)) hep tek silindir kullanmış biriyim gecen bi arkadaşta hiç hevesim olmadıgı için markası aklımda degil 750 lik birşeydi sanırsam ver dedim bi bakim nası bişi yani koca yolda 70 i gecemedim:D devamlı teker bi saga bi sola yanlıyo gazı acıyorum cıx ciddi zor iş sizinki dedim yagmurda fln nasıl gider bu alet ben bizim cıtalarla gaza asılınca tatatata tavan yapıyo ama bu zııııı diyip baslıyo tekere cok beygirliler asla sevmedim malesef ss leri bilmiyorum 70 i gecemememden öte anladım bizi öldürür bu gaza cok asılıyorum.ciddi anlamda dikkat istiyolar bence usluca kullanman en güzeli :) nazar degmez inş.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Mono kapagi nerede bu canavarın ;) cok guzrl motor en begendigim rengi. Birgun belki neden olmasin :)..

Hayirli olsun. Grenejlariniz asfalta degmesin
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hayırlı uğurlu olsun seçkinim alah kaza kederden uzak tutsun , tekerine taş değmesin kardeşim senin adına valla çok sevindim , lakin bu makinalar kötü makinalar güzelim beni bozar :cherry: :p hiç tarzım değiller , hayatta pinmem :cherry: :p birde 100 km re yaptım hiç yol yapamadım diye yazmışssın :) otoyola çıkaydın bir kaç dakika içinde yapardın beyaa km , çaktım işi sen motoru yeni aldın binmeye fırsat bulamadın hemi ? :cherry:

hem sonra yer uçakları beni kesmiyor biliyorsun :) olmamış çıkkkkk... kötü makine :cherry: :p
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun.:cat:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim..güvenlik önlemlerini hat safhada tutun. bu aralar hırsızlar boş durmuyor..mazallah..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dilegiyle.

Bu arada evet busaların en büyük sorunu maselef frenler ve birde şasenın uzun olması nedeniyle viraj kabiliyetinin düşük olmasıydı. Kullananlar "dönmüyor" diyordu. Yeni kasalarda şaseyi bir nebze kısaltarak viraj sorunun çözdügü söyleniyor ama fren konusu aynı. Dedigin gibi çelik fren hortumları, papatya diskler ve birde brembo gibi kaliteli bir firmanın balatasıyla sorun çözülebilir.

Bu busanın kusursuzu 2013'ler sanırım.Suzuki yıllardır gelen inadını bir yana bırakıp brembo kaliperler ve ABS'yi eklemesi iyi oldu.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Çok güzel hocam hayırlı olsun. Hayabusa gördü mü mono kapak ve çift egzoz arar gözlerim :) Tek egzoz sanki bir kanadı kopmuş gibi gözüküyor gözüme, hayabusa dediğin çift egzoz olur :) Bir mono kapak da olsa tadından yenmez. Kazasız belasız sürüşler :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hay maşallah...
Kazasız belasız...
Sevdiklerinizle beraber binesiniz...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst