- Katılım
- 9 May 2011
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
yeni başlayacağım, ikisi farklı sınıfta motor bende farkındayım ama açıkçası deneyimli arkadaşlardan, seçim konusunda, yardım istiyorum. ybr 125 ile eğitim aldım (hala almaya devam ediyorum) motor güzel ama tarz konusunda sıkıntılarım var. racing tarzı motorların oturuşu rahatsız gibi geliyor. acaba uzun kullanımlarda rahatsızlık yaşarmıyım? diğer taraftan yeni olduğum için, cbf tarzı commuter motorlara koruma demiri takılmasınıda artı olarak görüyorum. motoru çok hızlı öğrenmeme karşında yinede tereddütlerim var. kısaca beni anlayan tecrübeli kişilerin yardım mesajlarını bekliyorum. teşekkürler.