- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 29
aynen
sana aynen katılıyorum kardeşim.gazete de çıkan haber başlığı ise: arıoğlu: cari açığa seyirci kalmadık, ötv'yi yükselttik.yorumsuz(!)ozgur_zrolu' Alıntı:Motorcuya vurulan bir darbe.Güya maliye bakanlığı bunu ülke ekonomisi ile ilgili bir düzeltim olarak ortaya salıyor ama her şeyin bir adabı var.Yumurta gelince hareket ediyorlar ve milletin ağzına ediyorlar afedersiniz.Çok büyük ayıp bunu kınıyorum.