- Katılım
- 27 Nis 2005
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
:farao: Arkadaşlar herkese günaydınlar, 30.03.2006 taihli bakanlar kurulu kararıyla mecliste yasalaşan 5479 numaralı kanun 31.03.2006 tarihinde Cumhurbaşkanlığı'na gönderilmişti. Cumhurbaşkanlığı kanunu tam 1 hafta sonra yani dün onaylamış bulunmaktadır. Bugün, yani 8 Nisan 2006 CUMARTESİ - Sayı : 26133 numaralı Resmi Gazete'de yayınlanarak şu andan itibaren yeni ötv oranları devreye girmiş bulunmaktadır.
Bu yasanın kanunlaşmaması için yaptıklarımızın faydasını ne yazıkki yine göremedik. Bu arada geçen 1 hafta içerisinde Motosikletini alan arkadaşlara hayırlı olsun derim, alamayanlara ise biraz beklemelerini öneririm, bu gelişme karşısında firmalar fiyatlarını aşağı çekme eğilimine girebilirler diye düşünüyorum(tabiki yeterli bollukları varsa). Otomobil piyasasını hatırlayın yeni kanun değişikliği onaylandığında bazı firmalar artan oranın yarısını kendilerinin sübvanse edecekleriyle ilgili reklamlar yapmışlardı. Son olarak motosiklet camiasına hayırlı olsun.::angry2::
Kaynak:
http://rega.basbakanlik.gov.tr/
Bu yasanın kanunlaşmaması için yaptıklarımızın faydasını ne yazıkki yine göremedik. Bu arada geçen 1 hafta içerisinde Motosikletini alan arkadaşlara hayırlı olsun derim, alamayanlara ise biraz beklemelerini öneririm, bu gelişme karşısında firmalar fiyatlarını aşağı çekme eğilimine girebilirler diye düşünüyorum(tabiki yeterli bollukları varsa). Otomobil piyasasını hatırlayın yeni kanun değişikliği onaylandığında bazı firmalar artan oranın yarısını kendilerinin sübvanse edecekleriyle ilgili reklamlar yapmışlardı. Son olarak motosiklet camiasına hayırlı olsun.::angry2::
Kaynak:
http://rega.basbakanlik.gov.tr/