sağol beklerim, 0532 5174962 :cat:Çok güzel hep beğenerek takip ettiğim bir modeldir telefonunu yazarsan AKÇAY'a geldiğimde uğrarım.
sağol teşekkürler, allah cümlemize kaza bele vermesin :cat: zaten sağlamlığından hiç kuşkum olmayacağını düşünerek aldığım bir motosiklet oldu:cat: yalnız bir sorum olucak arkadaşta 2008 ybr 250 var motosikletin gidonunda şase numarasının üst kısmında model etiketi yazılı benimkinde yok neden acaba:cyclopsan bide arka şase üzerinde etiketler mevcut bunlar benimkinde yokTebrik ederim, Seni hiç pişman etmeyecek bir makinaya sahip oldun. Aramıza hoş geldin. Hayırlısı ile güle güle kullan. Allah kazadan beladan korusun kardeşim. Makina ile ilgili bir sıkıntın olur ise konuşalım.![]()
eyvallah sağol sanki seni daha önce görmüştüm yabancı gelmedinHayırlı olsun edremitte görünce slm veririm.:king: