- Katılım
- 22 May 2016
- Mesajlar
- 17
yıbır candır hayırlı olsun 
15 dişli ile 4de kesiciye girmesi için eğim olması lazım yoksa 10 devirde tıkanıyorOluyor birazcık deviri iyi vermen lazım 4. viteste kesiciye sokarken atarsan 5 bayılmayıp hızlanmaya devam ediyor 5-10 km daha
Hayırlı olsun kardeş miclen lastiğe pek güvenme muadili pirelli duro trk. Lastiğin yol tutuşu daha güzel. Motor 2011 mi 12 mi?