Yeni Motosikletim YBR 125 ESD

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Hocam 20 TL tuttu bizim burda bir usta var bu işleri yapıyor internette araştırdım kullandığım sele kaplaması şu ürün:

http://urun.n11.com/aksesuar/motosi...Kc_UW8sEwZcKPILpLdrbQaAplK8P8HAQ&gclsrc=aw.ds

Selenin altına orjinaline zarar vermeyecek şekilde zımbalanıyor gayet rahat ve yağmurlu havalarda ıslanmıyor değişik bir şey.

Not: Linkini verdiğim ürün her motosiklete uyumlu değil yorumları okursanız anlarsınız ayrıca burdaki cırt cırtlı olan benimki selenin altına zımbalanıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
185
Hocam rica etsem ekipmanlarınızla birlikte motorun üstünde fotoğraf atar mısınız ? Kırmızı ybr nin üstünde ekipmanlarla nasıl duracağınızı merak ettim , ESD ler çok hoş duruyormuş çünkü.
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
260
Hayırlısı olsun. 12 bin km dir ybr kullanıyorum bende sana şunları söyleyebilirim
1. Yağını 1500-2000 km de bir degiş
2. Alabiliyosan iridyum buji al 55 tl civarı
3. Lastik olarak takmışın ama anlas marka lastik kullanıyorum gayet iyi ve 170 lira çifti
4. Arka frene dikkat et çabuk kitleyebiliyor
5. On dişliyi 15 yaptım çok çok daha iyi oldu 5. Viteste rahat gidiyor motor
6. Uzun yol olarak bi günde 600 km gittim motor pek zorlanmadı dişliyi degiştirdigimden dolayı bende yorulmadım ama biraz sıkıldım 100-110 bitmiyo yol 😆
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
488
Hayırlısı olsun. 12 bin km dir ybr kullanıyorum bende sana şunları söyleyebilirim
1. Yağını 1500-2000 km de bir degiş
2. Alabiliyosan iridyum buji al 55 tl civarı
3. Lastik olarak takmışın ama anlas marka lastik kullanıyorum gayet iyi ve 170 lira çifti
4. Arka frene dikkat et çabuk kitleyebiliyor
5. On dişliyi 15 yaptım çok çok daha iyi oldu 5. Viteste rahat gidiyor motor
6. Uzun yol olarak bi günde 600 km gittim motor pek zorlanmadı dişliyi degiştirdigimden dolayı bende yorulmadım ama biraz sıkıldım 100-110 bitmiyo yol 😆

5 hariç katılmıyorum. Motor rahatlıyo gibi gözüküyor tamam ama 2 kişi kullanınca ciddi bir performans kaybı oluyor tekrar 14 dişliye döndüm ben.
İridyum buji denemedim tek marşta çalışmıyo benimki buji değişimi ile stabillik sağlar mı bilemedim
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
260
Evet 2 kişi Zor olur ama ben tek kullandıgımdan bu şekilde goruslerim uzun yolda çok rahat ettim 105 km yi 8000 devire gidiyodu makina işte. İridyum buji tavsiye ederim 1-2 kmde hız katıyo diyebilirm daha iyi yakıyo benzini

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

Ek olarak benim motormu öyle bilmiyorum hani duz yolda 120 rahat goruyo
 
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Hocam iridyum bujiyi daha önce bir arkadaş daha söylemişti o iş kesin artık lastiğide almışken iyisi olsun dedim. Yukarıda bir arkadaş da ekipmanlarla birlik fotoğraf çekin at demişti ekipmanlarımı haftaya çarşamba ya da perşembe tamamlıyorum inşallah fotoğrafını da atarım teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
hayatımda gördüğüm en güzel motor. bi sürahi benzini doldur dünyaları dolaşırsın yeni gezegenler keşfeder uzaylılarla arkadaşlık kurarsın. ybr bir insanın başına gelebilecek en güzel şeydir. boşuna dememişler az daha koy al diye
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
Sele koruması kışın sıkıntı dostum.yazın hava alsın selenin derisi ter yapmasın diye kullanılır ama kışın üşütür hasta eder ve motor yağmurda ıslandıgında kurulayıpda bineyim diyemezsin
 
Katılım
7 Tem 2015
Mesajlar
408
Ee benim ybrde 13 dişli var 5de kesiciye giriyo vututut diye krankı falan ele almasak bari ehehe :p
Tabi kekoluk bi yana 13 dişli takınca tam bir cross'a dönüşüyor torku acayip güçlenyor dağ bayır yayla demiyor, 14'ü takınca iki kişilik şehir içi performansı güzel oluyor , 15'i takınca tam uzun yolluk 5.vites 7 devir aralığı sal gitsin. Alet her duruma her şarta uyumlu yahu bu caponlar yapıyor arkadaş!
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Ee benim ybrde 13 dişli var 5de kesiciye giriyo vututut diye krankı falan ele almasak bari ehehe :p
Tabi kekoluk bi yana 13 dişli takınca tam bir cross'a dönüşüyor torku acayip güçlenyor dağ bayır yayla demiyor, 14'ü takınca iki kişilik şehir içi performansı güzel oluyor , 15'i takınca tam uzun yolluk 5.vites 7 devir aralığı sal gitsin. Alet her duruma her şarta uyumlu yahu bu caponlar yapıyor arkadaş!

15 dişliyle 5. vitese atınca bayılma olmuyor mu ?
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
260
Oluyor birazcık deviri iyi vermen lazım 4. viteste kesiciye sokarken atarsan 5 bayılmayıp hızlanmaya devam ediyor 5-10 km daha
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
260
Yağ yakmıyor ama 1500 km de bile yağ simsiyah leş gibi oluyor hocam gerek yok yani kitapçığa uyulmasından yana degilim açıkçası motorum temiz yağı ile yağlansın para çok sorun degil sağlıklı olsun yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:06 ----------

ek olarak 1500 kmden sonra motorun sesi çok kötü oluyor ayni zamanda vitesler biraz sertleşiyor bunlar beni rahatsız eden şeyler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst