TORAMAN Katılım 26 Kas 2008 Mesajlar 1,468 25 Şub 2009 #61 Motosikletin hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.:cat:
--volkan-- Katılım 3 Mar 2008 Mesajlar 247 26 Şub 2009 #63 hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşleri dilerim ...
DeLi MoToRcU Katılım 21 Ocak 2009 Mesajlar 299 26 Şub 2009 #64 aynen arka lastik bitik hayırlı olsun :cat:
C cey_cey Katılım 25 Şub 2008 Mesajlar 114 26 Şub 2009 #65 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hayırlı uğurlu olsun :rendeer: kazasız belasız binersin inşallah..