Yeni Motosikletim Corsacorta

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Ağzımın suyuna hakim olamadım.::gazla::

Fıstık onlar fıstık!!!:queen: Hayırlı uğulu olsun.Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim! :)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Pek deşifre olmak istemem normalde ama al sana benden bir foto :) Model helicopter başında :cherry:


di-LZID.jpg
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
@GP500-1st, maketlerimde var iyiki hatırlattın :queen::queen::queen: onların resimlerini koymuştum bi ara foruma...
Ben, adım adım geldim ama bu noktaya, birden başlamadım.
Acemi ve çok genç yaştaki sürücüler SuperSporta direk geçiş yapmaları, çok tehlikeli ve ölümcül olabilir!
Motosiklet Kültürü, sabır-psikoloji-refleks-tecrübe gerektirir bunlarda zaman içerisinde gerçekleşir.
Ben profesyonel değilim, ustada olamam asla iddiam da yoktur, ama bir takım evrelerden geçtim diyebilirim...
Bu arada bir eleştiri yapacak olursam! Mv Agusta hakkında, ulan! bu kadar para verip alıyoruz bu kadar iddialı modeller çıkarıyosun! quickshift neden yapmıyorsun!!!!! Uyuz oldum!!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------

Pek deşifre olmak istemem normalde ama al sana benden bir foto :) Model helicopter başında :cherry:


http://www.hizliupload.com/di-LZID.jpg
SUPERRR!!!!! Yaşını göstermiyosun Valla!!! :queen: irikıyım olduğun belli
yok yok sana diavel gider kesin!!!! :)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Sağol sayın glock. İdare ediyoruz çok şükür :) Harleyci olucam ben , banka soyacam :cherry: :flower:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
senin istediğin harleyin aynısı beşiktaşlı alpayda vardı, mat siyah custom vrod vincehines mat egsozlu...
adamın mat siyah takıntısı vardı, agustası, cadillac escalade hepsi siyah-mat siyah, en sonunda
oda kırmızı-beyaz corsacortaya döndü :queen:
sanada, diavel carbon-kırmızı! harika!
ses konusunda da diavelin sesini bir dinle bence fikrin değişir, olmadı termignoni takarsın böğürür istediğin gibi...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sevgili Agusta, bir gün benimde altımda olacaksın! :mrgreen:

Abi güle güle bin... :)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Valla sesini çooook dinledim. Özellikle rölantisi çok kötü ya ne biliyim, öyle modern tarz bişey alınacaksa 4 silindir olmalı bence. Ducati bence bu yüzden kaybediyor. Kaybetti de zaten Audi'ye teslim oldu. :) Ama arka lastik falan (en çok baktığım yer :) ) süper durmuş. Kalınlığına bakmadım ama 220 lik falan heralde. Ben şu harley'i bir deniyim. Kim bilir tam benliktir o tarz motor belkide. Ama sevmezsem s1rr beni bekliyor nasılsa :) Ducati 4 silindir olsaydı ciddi olarak düşünürdüm. Tasarımında hoşuma gitmeyen tek şey o yuvarlak far :) Sıradan bir hale getirmiş motoru :)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
hayırlı uğurlu olsun . kazasız belasız güzel günlerde kullanasın
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
harleyde v2... ducatide kendine has işte, dün birisi aldı çok artistik bir motor,
audi olayı henüz resmiyete dökülmedi, yabancı magazinlerden türkçeye aktarımlarda bazı yanlışlar olduğu söyleniyor
zaten satın alsa bile ducati yönetimi kalitesi vs... değişmez, bunlar ticari oyunlar mv'de geçen sene hd'deydi cladio castiglioni geri satın aldı :D
italyanlar işini bilir :)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
800 milyon dolar borçları varmış sanırım. Bu ticari oyun mu sayın glock? Öyleyse sakat oyunmuş baya :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
bir takım duyumlara göre konuşuyorum, nedir ne değildir tabi çok bilgim yok... olabilir ama firma yönetimi değişmez,
benim anlamadığım, vw çatısı altına girene kadar Fiat Group çatısı altına girseydi...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Begensemde tarzım degil :D ama iyi günlerde kullanman dileği ile allah herkezin gönlüne göre versin :D

NOT: Tarzdan kastım fiyat performans ve model olması :D
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Şu motoru beğenmeyen pek fazla insan yoktur heralde :) Konuyla alakasız oldu ama araya serpiştiriyim dedim :)


di-QSHD.jpg
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Bu nedir yaw hocam bi şey sorucam. Şimdi sen gerçekten bu alete binecek misin? :) Hani bankaların kiralık kasaları olurya. Bunun sığabileceği bir ebatta bulup, bilimum parmak izi, algoritik şifreleme sistemleri, lazer güdümlü koruma kalkanları falan yaptırıp öyle muhafaza etmeli tavsiyem :) Şaka bir yana hayırlı olsun gerçekten. Nazarım falan değer diye daha da bakmıyorum haa ona göre...
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Allah kazadan beladan korusun motosiklet çok ama çok hoş hayırlı uğurlu olsun maşşallah
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
allah kaza beladan uzak tutsun,
maşalah çok güzel görünümlü,çok tarz bir motosikletmiş bu
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Maşallah. Güle güle kullanın... amortisörler sert demişsiniz ayarını yaparsanız bi miktar yumuşar belki?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst