@GP500-1st, maketlerimde var iyiki hatırlattın :queen::queen::queen: onların resimlerini koymuştum bi ara foruma...
Ben, adım adım geldim ama bu noktaya, birden başlamadım.
Acemi ve çok genç yaştaki sürücüler SuperSporta direk geçiş yapmaları, çok tehlikeli ve ölümcül olabilir!
Motosiklet Kültürü, sabır-psikoloji-refleks-tecrübe gerektirir bunlarda zaman içerisinde gerçekleşir.
Ben profesyonel değilim, ustada olamam asla iddiam da yoktur, ama bir takım evrelerden geçtim diyebilirim...
Bu arada bir eleştiri yapacak olursam! Mv Agusta hakkında, ulan! bu kadar para verip alıyoruz bu kadar iddialı modeller çıkarıyosun! quickshift neden yapmıyorsun!!!!! Uyuz oldum!!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------
Pek deşifre olmak istemem normalde ama al sana benden bir foto

Model helicopter başında :cherry:
http://www.hizliupload.com/di-LZID.jpg
SUPERRR!!!!! Yaşını göstermiyosun Valla!!! :queen: irikıyım olduğun belli
yok yok sana diavel gider kesin!!!!
